فراخوان واگذاری زمین ناحیه فناوری و نوآوری باراجین قزوین در آینده‌ای نزدیک

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: فراخوان واگذاری زمین ناحیه فناوری و نوآوری باراجین قزوین به متقاضیان ایده‌های فناورتا دو ماه دیگر منتشر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مافی رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین با بیان اینکه فراخوان واگذاری زمین ناحیه فناوری و نوآوری باراجین قزوین به متقاضیان ایده‌های فناور تا دو ماه دیگر منتشر می‌شود، گفت: این زمین‌ها به مساحت ۳۰ هکتار است و شرکت‌های دارای فناوری بالا می‌توانند با دریافت آن ایده‌های خود را پرورش دهند.

مافی با اشاره به واگذاری این زمین برای ۹۹ سال به پارک علم و فناوری از سوی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، پیش بینی کرد: در مرحله اول این فراخوان که تا پایان امسال است، ۵ تا ۱۰ شرکت ورود و ساخت ساز را از سال دیگر آغاز کنند.

رئیس پارک علم و فناوری قزوین با بیان اینکه این ناحیه ظرفیت مناسبی برای استان است گفت: ۱۰۰ تا ۱۵۰ شرکت فناور در این ناحیه می‌توانند فعالیت داشته باشند و سالی ۲۰۰ نخبه هم جذب این شرکت‌ها می‌شود.

مافی درباره واگذاری زمین به متقاضیان فناوری در این ناحیه گفت: زمین به قیمت ارزان به شرکت‌ها اجاره داده می‌شود و راه اندازی آن با ارزش افزوده بالا، درآمد زایی مناسبی برای نخبگان استان خواهد داشت.

وی افزود: طی ۱۰ سال گذشته تا کنون فقط ۴ هکتار از زیر ساخت‌های پارک علم و فناوری استان استفاده شده است و این زمین برای ۲۰ سال آینده استان کفایت می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار