بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز به مناسبت قیام ۱۷ شهریور

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت فرارسیدن ۱۷ شهریور سالروز قیام خونین ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت قیام ۱۷ شهریوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز به مناسبت  فرا رسیدن قیام ۱۷ شهریور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قیام مردمی ۱۷ شهریور در تاریخ انقلاب اسلامی ایران جمعه خونین نام گرفت و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) آن را در زمره‌ی ایام‌الله برشمرد، پس از گذشت ۱۵ سال از قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، این قیام تأثیرات شگرفی در روند پیروزی نهضت اسلامی پدید آورد، به گونه‌ای که هراس و نگرانی آمریکا و نظام سلطه و استکبارجهانی از فروپاشی رژیم وابسته پهلوی و تهدید منافع و سیاست‌های منطقه‌ای کاخ سفید را آشکار ساخت.

جنایتی که رژیم ستمگر و سفّاک شاهنشاهی در ۱۷ شهریور ۵۷ مرتکب شد موجب تسریع در روند انقلاب اسلامی گردید و باعث شد نهضت اسلامی شور و ابعاد گسترده تری بگیرد و همه مردم با حضور در خیابان‌ها و تظاهرات آزادی و استقلال طلبی خود را فریاد زدند.

امروز در مقطعی به سر می‌بریم که لازم است گذشته پرافتخار انقلاب اسلامی را چراغ راه آینده خود قرار دهیم. گذشته تاریخ انقلاب اسلامی ما پر از حماسه‌های ماندگار است. روزهائی که برای به‌دست آوردن استقلال و اقتدار ملّی، شهدای گرانقدر، خون پاک خویش را نثار اسلام و انقلاب اسلامی کردند تا امروز جمهوری اسلامی ایران با الگوبرداری از آموزه‌های دینی و ستم‌ستیزی شیعی اهداف آرمانی خود را دنبال کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با تجلیل از مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای مظلوم ۱۷ شهریور اعلام می‌دارد، یادآوری واقعه ۱۷ شهریور گویای فداکاری و جانفشانی مردان و زنانی غیور، قهرمان و مسلمانی است که با نثار جان خود ثمره ارزشمندی برای نسل‌های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشته‌اند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.