عدم دسترسی ۳۰۰ مدرسه روستایی خراسان جنوبی به اینترنت

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت : از مجموع ۲ هزار و ۷۳۲ مدرسه در استان ۳۰۰ مدرسه روستایی به اینترنت و زیرساخت‌های لازم دسترسی ندارند.

زمانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: مدارس روستا‌هایی که زیر ۵۰ نفر دانش آموز دارند مشکل خاصی ندارند و آموزش به صورت حضوری در مدارس انجام می‌ شود.

او افزود: برنامه آموزشی این مدارس به شکل عادی مانند سال های گذشته برگزار می‌شود و روستا‌هایی که بیش از ۵۰ دانش آموز دارند نیز با توجه به تراکم کلاس از برنامه شهری استفاده می کنند.

زمانی تصریح کرد: مدارس روستا‌های پرجمعیت حاجی آباد، امیر آباد و دستگرد باید از برنامه گروه بندی استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اجرای جنبه سخت گیرانه دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه داد: برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس حداقل پیشینه ۳ ماهه دارد و آموزش‌های مختلف برای مدیران آموزشگاه‌ها اجراشده است.

او عنوان کرد: مدارس بالای ۵۰ نفر دانش آموز ، هر ۵ روز هفته و مدارسی که از برنامه گروه بندی استفاده می کنند نیز ۲ روز در هفته دایر هستند.

اجباری برای حضور قطعی دانش آموزان در مدارس نداریم

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان حنوبی گفت : مدیران مدارس موظف هستند یک برنامه منسجم با در نظر گرفتن همه جوانب و دستورالعمل‌های بهداشتی برای مدرسه خود در نظر بگیرند که این برنامه می‌تواند با سایر مدارس همجوار متفاوت باشد.

او افزود: جهت رفاه حال اولیای شاغل برنامه زنده شاد از ساعت ۳ عصر به بعد دنبال می‌شود.

زمانی تصریح کرد: تاکید براین است که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جنبه سخت گیرانه خودش را حفظ کند

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.