پیام‌های دریافتی در هفدهم شهریورماه؛

از کمبود شیرخشک مخصوص برای کودکان مبتلا به آلرژی تا افزایش بدون مجوز قیمت خودرو

پیام‌های رسیده در تاریخ هفدهم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ هفدهم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

تعاونی خبازان قزوین و فروختن زمین و بالا کشیدن پول اعضای تعاونی که غریب به هفده سال طول کشیده

من یک از اعضای تعاونی مسکن خبازان قزوین هستم که سال 1386به امید خانه دار شدن از تعاونی یاد شده سهمی خریدم به مبلغ دوازده میلیون تومان که قرار بود طی دو سال ساخته و تحویل داده شود ولی متاسفانه بعداز گذشت 13 سال نه تنها اتفاقی نیافتاده بلکه متوجه شده ایم که هیئت مدیره بدون اطلاع زمین را فروخته وپول آن را نیز بالا کشیده اند


وام 50 میلیونی خرید لوازم خانگی بازنشستگان کشوری

سلام لطفا پیگیری کنید برای وام لوازم خانگی بازنشستگان چرا فقط یک میلیون اعتبار درنظر گرفته شده نه 50میلیون اگر پیگیری کنید ممنون می شم


تجمع اعضای تعاونی علوم پزشکی زنجان مقابل دادگستری

اعضای تعاونی علوم پزشکی زنجان در سال ۱۳۸۱  با تعاونی قرارداد بسته که  ۲ ساله آپارتمان ها را تحویل بگیرند و بعد از گذشت ۱۸ سال هنوز بلاتکلیف مانده و عده ای اعضای تعاونی که هنوز هم مستاجرند و برای خانه دار شدن  هم انتظار می کشند لطفا پیگیری کنید


کمبود امکانات

بیایید روستای محروم ومظلوم واقع در۴۰ کیلومتری جاده اهواز اندیمشک روستای یاسر(بیت یاسر)الان درحال حاضر آب لوله کشی ،خانه بهداشت ،مدرسه ،امکانات ورزشی نداریم فاصله روستا تا جاده ترانزیتی کشور ۱۰۰۰ متراست لطف کنید پیگیری کنید وبه سمع مسئولین کشورو استان برسانید تا مشکل مان حل شود باتشکر سیدقاسم فواضلی


کمبود شیر خشک مخصوص کودکان مبتلا به آلرژی

لطفاکمبودشیرخشک های مخصوص کودکان آلرژی راهم پیگیری کنید. بچه هایی که فقط می توانند شیرخشک مخصوص آلرژی بخورند چه کارباید بکنند. خواهش می کنیم پیگیری کنید.


گرفتن دیرکرد پرداخت قسط توسط بانک ها

لطفا درمورد اینکه گفته شده بود قسط بانک ها را 3ماه دیرتر پرداخت کنند توضیحاتی بدهید. ما قسط ها رو سرموعد پرداخت کردیم. قسطی که قراربود شهریورتمام شود با3ماه دیرتر به آذر می افتاد. اما ماامروز پول روزدیم وکلا تسویه کردیم امابانک بازهم ازمادیرکردگرفت.ممنون می شم پیگیری کنید.


اینترنت هدیه به دانشجویان

آیا وزیر ارتباطات نمی خواهد برای اینترنت دانشجویان تصمیمی اتخاذ کند.خواهش می کنم پیگیری کنید.


بیمه بیکاری

سلام

وقتتون بخیر

من از اول خرداد ماه امسال به دلیل اتمام قرارداد دیگه شرکت نمی‌ روم و تایید شد از بیمه بیکاری استفاده کنم به مدت ۲۶ ماه

ولی الان ۴ ماه حتی یک ریال هم برای من واریز نشده و وقتی از شهر خودمون قزوین پیگیری می کنیم می گویند از مرکز تهران یعنی تامین اجتماعی پرداخت نمی شود و می گویند از اسفند پارسال برای هیچ کس پرداخت نشده

ازتون خواهش می کنم این موضوع رو پیگیری کنید


افزایش بدون مجوز قیمت خودرو

با سلام اینجانب در اسفند 98 مبلغ 26 میلیون تومان را برای ثبت نام وانت اریسان پرداخت کردم و حال دعوت نامه وانت اریسان با مبلغ 92 میلیون تومان صادر شده! و قیمت نهایی این خودرو 120 میلیون تومان اعلام شده . مجوز افزایش قمت 130 درصدی را کدام نهاد به این شرکت ابلاغ کرده ؟! این قیمت در صورتی است که قیمت نهایی خودرو پژو پارس دوگانه با موعد تحویل شهریور 99(یعنی همزمان) مبلغ 105 میلیون تومان است ! و قیمت وانت اریسان به صورت نا عادلانه و خودسرانه از سوی شرکت افزایش یافته است و مشتری نهایی ناتوان در پرداخت مابه التفاوت . لطفا برای اصلاح قیمت هر چه سریعتر  پیگیری نمایید.


واریز نشدن و تاخیر در سهمیه بنزین تاکسی های درون شهری

با سلام لطفا پیگیری کنید چرا پول شارژ سهمیه تاکسی تلفنی ها و تاکسی بی سیم ها و... که در سامانه سماس هر ماه در تاریخ ۱۲ هر ماه واریز می شد به مرور زمان تا ۱۵ هرماه تغییر نکرد و قرار بود سهمیه بنزین در تاریخ ۱۵ شهریور واریز شود که واریز نشد و ضمنا ترافیک سایت در هنگام مراجعه به سایت به کندی وارد سایت می شود.


بازگشایی غیر عاقلانه مدارس

سلام. خواهش می کنم از وزرای مربوطه بخواهید مدارس را مجازی کنند. دانش آموزان ابتدایی نمی توانند از پس خودشان بربیایند چه برسد به کرونا.تو رو خدا به بچه هامون رحم کنید. خواهش می کنم به دادمون برسید.


بورس

چرا کسی جوابگوی بازارمنفی بورس نیست .لطفاپیگیری نمائید .


بورس

بورس هر روز سیر نزولی دارد و مردم همه ضرر می کنند لطف کنید بصورت جدی این مشکل را برای همیشه بر طرف نمایید با تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار