بسته اخبار حوادث امروز ۱۷ شهریور ماه سال ۹۹؛

دستگیری سارق قطعات داخل خودرو در بهشهر/ کشف چوب آلات جنگلی قاچاق در تنکابن

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۷ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۱۷ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق قطعات داخل خودرو ۱۵ فقره سرقت

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات داخل خودرو، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری نشتارود با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ شاه نظری گفت: در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازرسی از محل دپوی چوب توسط وی ۳ تن چوب جنگلی کشف شد.

سرهنگ شاه نظری، ارزش چوب‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۱۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۶ کیلو گرم تریاک در طرح پاکسازی مناطق آلوده بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با عاملان افیونی در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرسنان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متعهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۶ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی بابل از دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در این عملیات نیز خبر داد و اظهار داشت: این افراد برای طی مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد و درمانگاه ماده ۱۶ استان معرفی شدند.

دستگیری سارق منزل با ۶ فقره سرقت درسوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در حوزه استحفاظی این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: در تحقیقات و بازجویی به عمل آمده متهم تاکنون به ۶ فقره سرقت منزل در این شهرستان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف چوب قاچاق در شهرستان گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز محصولات جنگلی توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۱ با بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی و وی را در حال حمل چوب با یک دستگاه تراکتور باری دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده از کشف یک تن چوب در این عملیات خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.