عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان: نویدکیا شعور فنی بالایی در مربیگری دارد

علیرضا افضل عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان درباره حضور محرم نوید کیا روی نیمکت این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا افضل عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان و سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابش به عنوان  عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اظهار کرد: مسئولان سپاهان از من درخواست کردند که به  این باشگاه اصفهانی کمک کنم.

افضل درباره انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی سپاهان گفت: سخنگوی سپاهان باید درباره مسائل این باشگاه صحبت کند  و وظیفه ما نیست که در این باره حرف بزنیم. نویدکیا اسطوره  سپاهان و فوتبال ایران محسوب می‌شود و فرد شناخته شده‌ای است. او در رده‌های مختلف تیم ملی فوتبال بازی کرده و بازیکن بزرگی بوده است. مطمئن باشید نویدکیا شعور فنی بالایی دارد و در مربیگری موفق خواهد بود. خیلی خوشحالم که نویدکیا  وارد عرصه مربیگری شده است.  

کار خود را در فوتسال هم ادامه می دهم 

افضل درباره اینکه همکاری اش با   تیم فوتسال مس سونگون را ادامه می‌دهد یا نه، گفت: کارم را در فوتسال ادامه می‌دهم و همچنان در کنار تیم مس سونگون هستم. تیم ما باید در بازی‌های آسیایی شرکت کند و امیدوارم در هر ۲ سمت بتوانم به تعهدات خود عمل کنم.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان درباره برنامه‌های این باشگاه برای فصل آینده لیگ برتر گفت: جلسه اعضای هیئت مدیره جدید سپاهان فقط یک بار برگزار شد و هنوز فعالیت خود را شروع نکرده ایم.  

تیم سپاهان برای فصل بعد برای قهرمانی می جنگد 

او درباره ارزیابی اش از وضعیت  تیم سپاهان برای لیگ برتر فوتبال گفت: سپاهان همواره جزو مدعیان لیگ برتر فوتبال است و مطمئن باشید این تیم اصفهانی برای قهرمانی می‌جنگد. امیدوارم چنین اتفاقی رخ بدهد و مردم اصفهان خوشحال شوند.  

افضل درباره  وضعیت تیم سپاهان در آسیا گفت: محرم نویدکیا به تازگی سرمربی تیم سپاهان شده و کار سختی در آسیا  پیش رو داریم. امیدوارم با کادر فنی خوبی که در اختیار داریم نتایج خوبی کسب کنیم.  

او در پایان درباره مبلغ قرارداد  بازیکنان فوتبال گفت: من در جریان این مسائل نیستم. در حیطه وظایفه من نیست که بخواهم در این باره صحبت کنم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.