با حضور معاون وزیر صمت صورت گرفت؛

بهره برداری از ۱۲ طرح صنعتی و تولیدی در چهارمحال و بختیاری

۱۲ طرح صنعتی و تولیدی، با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

طرح صنعتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹، ۱۲ طرح صنعتی و تولیدی، با حضور صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به صورت متمرکز در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

سجاد رستمی رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح‌ها شامل شرکت داروسازی، کارگاه برشکاری و خم کاری، واحد تولید عطر و ادکلن، کارگاه ترشیجات و شوریجات، کارگاه تولید مبل، واحد تولید سنگ‌های تزئینی، واحد تولید ماسک و ... بودند.


بیشتر بخوانید


او افزود: برای راه اندازی و افتتاح این تعداد طرح، ۲۴۶ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

رستمی اضافه کرد: با بهره برداری از این تعداد طرح، زمینه اشتغال ۹۴ نفر فراهم شد.

بهره برداری از چهار واحد صنعتی فرآوری صنایع تبدیلی کشاورزی

چهار واحد صنعتی فرآوری صنایع تبدیلی کشاورزی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران و مقامات استانی بهره برداری شد.
 
بهنام خسروی رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: این واحد‌های صنعتی شامل بسته بندی انواع میوه، سبزی و مربای شهرکرد، ترشیجات و شوریجات بروجن، رشته غذایی تشنیز، بسته بندی قند و شکر، نبات، قهوه فوری و ادویه جات گندمان است که نقش اثر گذاری در توسعه صنایع تبدیلی استان دارد.
 
او  افزود: این طرح‌ها با سرمایه گذاری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالیانه یک میلیون تن محصول تکمیل و راه اندازی شده اند.
 
خسروی اضافه کرد: این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲۹ نفر را فراهم کرده است.

بهره برداری از دو واحد صنعتی در راستای تکمیل چرخه ارزش افزوده آرد

دو واحد صنعتی در راستای تکمیل چرخه ارزش افزوده آرد با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران و مقامات استانی بهره برداری شد.

معاون امور صنایع سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: این دو طرح صنعتی شامل تولیدآرد پودر سوخاری و تولید انواع کیک و پیراشکی است که با سرمایه گذاری شش میلیارد ریالی و ۴۵۰ تن تولید محصول در سال ایجاد شده است.
 
محمدکاظم منزوی افزود: این دو طرح صنعتی با ایجاد زمینه اشتغال ۱۱ نفر در شهرستان‌های شهرکرد و سامان نقش مؤثری در تکمیل زنجیره ارزش افزوده آرد دارد.
 
او اضافه کرد: هم اکنون هشت کارخانه فرآوری گندم و تولید آرد صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کند.

افتتاح نخستین کارخانه عطر و ادکلن چهارمحال و بختیاری

نخستین کارخانه عطر و ادکلن چهارمحال و بختیاری با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران و مقامات استانی بهره برداری شد.
 
امین صلابت رئیس اداره صنایع غیرفلزی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: این واحد صنعتی بر پایه اسانس گیری گیاهان انواع عطر وادکلن را تولید وروانه بازار مصرف می‌کند.

او افزود: این طرح صنعتی ظرفیت تولید ۷۵ تن انواع عطر و ادکلن را دارد و با ۱۱ میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرکرد راه اندازی شده است.

صلابت اضافه کرد: با راه اندازی این واحد صنعتی، زمینه اشتغال مستقیم چهار نفر فراهم شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار