مرکز نیکوکاری موسی بن جعفر مراغه بیش از ۱۱ هزار پرس غذای گرم توزیع کرد

 مدیرعامل مرکز نیکوکاری باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر (ع) مراغه گفت: از ابتدای ماه محرم به مدت ۱۷ روز در مجموع ۱۱ هزار و ۹۰۰ پرس غذای گرم از سوی اعضای مرکز پخت و در بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، بخشایشی مدیرعامل مرکز نیکوکاری باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر (ع) مراغه گفت: اجرای طرح اطعام علوی در سه بخش پخت و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا و عزاداری مجازی از جمله مهمترین برنامه‌های این مرکز در طول این مدت بوده است.

او به رعایت ضوابط بهداشتی در محل تهیه و توزیع غذای گرم اشاره کرد و گفت: به‌منظور جلوگیری از تجمع و رعایت ضوابط بهداشتی، روزانه حدود ۷۰۰ پرس غذای گرم پس از بسته‌بندی از سوی اعضای مرکز در درب منازل نیازمندان با حفظ کرامت خانواده ها، در طول این مدت توزیع شد.

او گفت: با راه اندازی حسینیه مجازی مرکز نیکوکاری باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر (ع) مراغه  هر شب در کنار اجرای طرح اطعام علوی، سخنرانی و عزاداری به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

او افزود: خیران می‌توانند با مشارکت در طرح اطعام علوی در ماه‌های محرم و صفر احسان و نذری‌های خود را از طریق این مرکز به نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.