تعمیر موبایل را به امداد موبایل بسپارید

تعمیر موبایل به صورت تخصصی و توسط افراد و مراکز حرفه‌ای از آن جهت ضروری است که نحوه‌ی استفاده از دستگاه‌های تعمیرات موبایل، تاثیر بسیار زیادی در فرآیند عیب‌یابی آن دارد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تعمیر موبایل به صورت تخصصی و توسط افراد و مراکز حرفه‌ای از آن جهت ضروری است که نحوه‌ی استفاده از دستگاه‌های تعمیرات موبایل، تاثیر بسیار زیادی در فرآیند عیب‌یابی آن دارد. چرا که عیب‌یابی نادرست می‌تواند عملکرد بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری موبایل را مختل کند. همچنین، تخصص و ظرافت در تعویض یا تعمیر قطعات اصلی در زمان مناسب از نیازهای اصلی مشتریان است. به همین خاطر، ضرورت دارد تا شما تعمیر موبایل خود را به یک مجموعه‌ی باتجربه بسپارید. امداد موبایل یک مجموعه‌ی بزرگ و قدرتمند در حوزه‌ی تعمیر موبایل است. این مجموعه‌ی حرفه‌ای به قطعات اصلی و جانبی در ساختار مدل‌های موبایل آشنایی کامل دارد.

دلایل خاصی جهت استفاده از خدمات تعمیر موبایل برند امداد موبایل وجود دارد. پیش از این‌که زمان خود را از دست بدهید، لازم است تا خصوصیات بارز امداد موبایل را شناسایی کنید. مطمئنا شما هم مجذوب خدمات و محصولات باکیفیت این مجموعه‌ی بی‌نظیر خواهید شد.

  1. مهارت و ظرافت امداد موبایل در تعویض تاچ ال سی دی

یکی از متداول‌ترین مشکلات فنی که افراد را مجبور می‌کند تا به فکر تعمیر موبایل باشند، اختلال در فعالیت عادی تاچ ال سی دی است. چهار حالت کلی برای تشخیص مشکل فنی در تاچ ال سی دی وجود دارد. در نخستین حالت ممکن است که گلس موبایل شما بر اثر صدمه‌ی فیزیکی، شکسته شده باشد. البته اگر صدمه‌ی فیزیکی وارد شده خیلی عمیق باشد، احتمال شکستن تاچ گوشی هم وجود دارد. در صورتی که شما موبایل خود را با این شرایط به مجموعه‌ای تازه وارد بسپارید، تشخیص دقیق هر یک از این دو حالت برای آن، سخت خواهد بود. اما زمانی که تعویض تاچ ال سی دی را به امداد موبایل بسپارید، کارشناسان این مجموعه تمام دقت و زمان خود را به کار می‌گیرند که عیب‌یابی را به طور دقیق انجام دهند.

در سومین حالت ممکن است که ال سی دی موبایل شکسته باشد. زمانی که ال سی دی موبایل شکسته می‌شود، حتی نمی‌توانید جزئیات صفحه نمایش موبایل را مشاهده کنید. با توجه به آسیب عمیقی که به ال سی دی موبایل رسیده است، باید از دستگاه لمینت استفاده شود. طرز کار با دستگاه لمینت چندان آسان نیست. به همین خاطر، کارشناس باتجربه‌ای باید کار را در دست بگیرد که با دستگاه‌‎های متعدد تعمیرات موبایل آشنایی کامل داشته باشد.

 

اگر هیچ کدام از موارد فوق در عیب‌یابی ال سی دی یا تاچ آن مشاهده نشد، باید به دنبال علت دیگری باشید. اختلال در بخش نرم افزاری موبایل باعث می‌شود تا قطعات سخت افزاری دچار اختلال در عملکرد طبیعی خود شوند. در رابطه با این شرایط، متخصصان امداد موبایل از همه لحاظ، موبایل هوشمند شما را بررسی می‌کنند. سپس با برآیند هزینه‌ها و ارسال مبلغ تعمیرات موبایل به شما، تایید نهایی را جهت رفع اختلالات در عملکرد موبایل از شما دریافت می‌کنند.

  1. دانش و آگاهی کافی امداد موبایل در تعویض باتری گوشی

خدمات تعمیر موبایل شامل تعویض باتری گوشی هم می‌شود. امداد موبایل در حوزه‌ی شناخت عوامل آسیب رساننده به باتری و فنون تعویض باتری موبایل دارای آگاهی کافی و لازم است. علاوه براین، موبایل امداد می‌تواند باتری اورجینال را جایگزین باتری آسیب دیده بکند. چرا که تامین کردن قطعات اصل سخت افزار موبایل از ویژگی‌های منحصربه‌فرد امداد موبایل است.

در شرایط زیر، می‌بایست باتری موبایل شما تعویض شود. 

  • تلفن همراه شما خاموش می‌شود

با آنکه تا به حال، هیچ‌ گونه هشداری برای خاموش شدن خودکار تلفن همراه وجود نداشته است، ممکن است موبایل شما خاموش شده و دیگر روشن نشود. این یکی از علائم اختلال در باتری است. مسلما شما نمی‌توانید بدون مراجعه به مراکز تخصصی تعمیرات موبایل در انتظار روشن شدن موبایل‌تان، زمان زیادی را صبر کنید.

  • تنها زمانی موبایل شما روشن می‌ماند که به شارژر متصل باشد

به طور کلی شما نباید تعمیر موبایل را به زمان‌های بعدی موکول کنید. در موارد خاص‌تر، موبایل‌هایی که به تعویض باتری نیاز دارند، به هیچ وجه روشن نمی‌مانند. مگر این‌که به شارژر خود اتصال داشته باشند. دلیل رخداد روشن نماندن موبایل به هنگام عدم اتصال به شارژر این است که موبایل نمی‌تواند انرژی الکتریکی را به طور بهینه در خود ذخیره کند. این درحالی است که هیچ کدام از سایر قطعات سخت افزاری موبایل دچار اختلال یا آسیب نشده‌اند.

  • موبایل شما در کوتاه‌ترین زمان، خاموش می‌‎شود

حتی پس از این‌که موبایل‌تان را از سوکت شارژر جدا می‌کنید، موبایل شما به سرعت خاموش می‌شود. این وضعیت، نشان دهنده‌ی خالی شدن باتری است. متاسفانه اگر تعویض باتری موبایل در مراکز تعمیرات موبایل به طور اصولی و اساسی انجام نشود، احتمال رخداد دوباره‌ی این شرایط وجود دارد.

  • بدنه تلفن همراه شما بیش از حد داغ است

تولید گرما در حالت شارژ موبایل نمی‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای تعمیر موبایل باشد. چرا که در حالت معمولی، موبایل‌های در حالت شارژ از خود گرما تولید می‌کنند. اما زمانی که شما احساس کردید تا پشت موبایل‌تان، درست در قسمت باتری، گرمای خیلی زیادی وجود دارد، باید به فکر مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل باشید.

  • حجم باتری موبایل‌تان افزایش یافته است

تعمیر موبایل حتی در زمانی که باتری موبایل متورم شده است، کارگشا می‌باشد. باتری‌های لیتیومی در اثر استفاده‌ی طولانی مدت، خراب می‌شوند. متورم شدن باتری، آخرین نشانه برای تعویض باتری موبایل است. اگر نسبت به این نشانه سهل‌انگاری کنید، هیچ راه بازگشتی برای دسترسی دوباره به وسیله‌ی هوشمند خود نخواهید داشت. به جهت این‌که بتوانید از تلفن همراه خود استفاده کنید، لازم است تا انتخاب بهترین مرکز تعمیرات موبایل را در اولویت کارهای خود قرار دهید.

  1. سرعت عمل بالای امداد موبایل در تعمیر موبایل

علاوه بر موارد ذکر شده، سرعت عمل تعمیر موبایل هم برای دارندگان موبایل، حائز اهمیت است. چون گوشی‌های هوشمند جزو وسایلی هستند که نمی‌توان بیشتر از 48 ساعت را بدون آن‌ها سپری کرد. در واقع، امکانات ویژه‌ی تلفن همراه سبب کاربرد فراوان آن شده است. مجموعه‌ی پیشتاز امداد موبایل به این نیاز شما توجه ویژه‌ای داشته و هم‌اکنون این امکان برای شما فراهم است تا موبایل معیوب را به امداد موبایل بسپارید و در کمترین زمان به صورت سالم تحویل بگیرید. این درحالی است که ماهیت تعمیرات موبایل در این مجموعه به طور کامل و در نهایت کیفیت انجام شده است. به همین خاطر، شما از سرعت و دقت امداد موبایل، رضایت کافی خواهید داشت.

تمامی موارد گفته شده، تنها بخشی از خدمات امداد موبایل است. دلایل دیگری هم برای مراجعه به امداد موبایل وجود دارد. تعهد، ارائه‌ی باکیفیت‌ترین قطعات اصلی موبایل و قیمت‌های مناسب از ویژگی‌های درخشان امداد موبایل هستند.

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار