برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: برنامه‌های این هفته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، گفت: دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ این مرزو بوم است چرا که در دوران دفاع مقدس با وجود حمایت‌های بسیاری از کشور‌های جهان ازصدام و رژیم بعثی عراق، مردم ایران سلامی توانستند با کمترین امکانات و با توکل بر خداوند متعال و رهبری امام راحل و وحدت و همبستگی در برابر هجوم رژیم بعث عراق ایستادگی کنند و اجازه ندهند حتی یک وجب از خاک میهن مان در دست دشمنان باقی بماند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ایثارگری و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در تاریخ ماندگار شده است و این ایثارگری‌ها باید به روش‌های مختلف به نسل‌های آینده منتقل شود.

مصطفوی با اشاره به شرایط ویژه کشور و شیوع بیماری کرونا، گفت: تلاش کادر پزشکی و پرستاران در درمان بیماران ستودنی است و تلاش این عزیزان همچون رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باید مستندسازی شود تا آیندگان بدانند مردم این سرزمین در مقابله با بیماری کرونا ایثارگری کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر تدوین برنامه‌های مختلف در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس به ویژه برپایی نمایشگاه باید با تامین سلامت مردم و رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.