رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

اجرایی شدن تنقیح قوانین ایثارگران در مجلس

فراهانی گفت: بنیاد شهید برنامه ریزی خوبی برای تنقیح قوانین داشته و ما هم در فراکسیون کارگروه خوبی را در این زمینه تشکیل داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد امیر آبادی فراهانی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بحث تنقیح قوانین را داشتیم، چراکه بخشی از قوانین تا امروز اجرایی نمی‌شدند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی افزود: بنیاد شهید برنامه ریزی خوبی برای تنقیح قوانین داشته و ما هم در فراکسیون کارگروه خوبی را در این زمینه تشکیل داده‌ایم و امروز از ۲ کتاب رونمایی شد.

او با بیان اینکه این ۲ کتاب تنقیح قوانین است، گفت: ما باید وظیفه خود را برای جامعه ایثارگری خوب انجام دهیم و امروز اتفاق خوبی افتاده است.

فراهانی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در مجلس هم این تنقیح را اجرایی کنیم، گفت: این تنفیح در همه امور ایثارگران است و در بخش درمان منابع کامل تخصیص پیدا نکرده و این‌ها را پیگیری می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
با سلام چرا سازمان زندانها به استناد بند چ ماده 87 قانون برنامه پنج ساله ششم و مستند به اصلاح بند الف ماده 103 قانون خدمات کشوری در خواست اعاده به خدمت جانبازان را موافقت نمی کنند با توجه قانون می باشد و حتی رای وحدیه رویه دیوان عدالت اداری وجود دارد ؟ اگر اعتبار وجود ندارد پس چرا قانون تصویب شد و فقط برای جانبازان اعتبار وجود ندارد یا از جانبازان خسته شدند واقعا مدیران توانایی تامین اعتبار برای چند نفر از جانبازان را ندارند چه نهادی مسوول رسیدگی می باشد ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۰:۰۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
ازاین صحبت ها زیاد شنیدم متاسفانه امروزه به هر داروخانه ای مراجعه می کنیم می گویند این دفترچه ها را نمی توانیم دارو به شما جانبازان بدهیم این تحت پوشش بیمه نیستند دفترچه سلامتی که خود دولت به ما داده داروخانه از دادن دارو خوداری می نماید جالب تر اینکه داروخانه دی که تحت پوشش بنیاد شهید و جانبازان می باشد از دادن دارو خودداری می کند متاسف این که این یک عده مسئولین بی لیاقت افتادیم که قدر ملت بزرگ ایران بلاخصوص خانواده‌های شهدا و جانبازان را نمی دانند .
آخرین اخبار