۱۳ تشکل حوزه جوانان از استانداری سمنان پروانه فعالیت گرفتند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: ۱۳ تشکل حوزه جوانان از استانداری پروانه فعالیت دریافت کردند و سمنان به‌عنوان برترین استان از سوی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد استان سمنان  اظهار داشت: ۱۳ تشکل حوزه جوانان از استانداری پروانه فعالیت دریافت کرده‌اند که سمنان به‌عنوان برترین و اولین استان در این اقدام از سوی وزارت ورزش و جوانان موردتقدیر قرار گرفت.

او بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ نشست و بازدید از تشکل‌های مردم‌نهاد باهدف کمک به سمن‌ها و اطلاع از فعالیت‌های انجام‌شده و برنامه‌های آینده برگزارشده است، افزود: شناسایی تشکل‌های غیرفعال و برنامه‌ریزی برای ادامه فعالیت آنان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی به‌صورت ویدئو اجلاس و مجازی ویژه تشکل‌ها در حال برگزاری است، یادآور شد: صداوسیما و رسانه‌ها در تبیین جایگاه تشکل‌ها و اقدامات مؤثر آنان در زمان بحران بکوشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار