مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد;

لزوم توجه به پوشش تحصیلی حداکثری در شهرستان دهلران

زینی وند مقدم گفت: با توجه به بازدید‌هایی که از شهرستان دهلران و موسیان انجام شد ، در تلاش هستیم پوشش تحصیلی حداکثری را برقرار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ زینی وند مقدم مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در دیدار با امام جمعه شهرستان دهلران ضمن تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس و همچنین تسلیت ایام محرم گفت: رسالت آموزش و پرورش رسالت سنگینی است و قطعا نیازمند ارشادات همه مسئولین خصوصاً ائمه جمعه کشور می‌باشد.

او اظهار کرد: در بازدید‌هایی که از شهرستان دهلران و موسیان صورت گرفت در تلاش هستیم پوشش تحصیلی حداکثری را برقرار کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام مطرح کرد: بازگشایی مدارس را با شرایط سخت و دشوار آغاز نمودیم و تمام توان خود را به کار می‌گیریم که با رعایت نکات بهداشتی، آموزش را به جریان بیندازیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه شهرستان دهلران، از همدلی، همراهی و تلاش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دهلران در تمامی زمینه‌ها با حوزه و دفتر امام جمعه از جمله مسائل مذهبی، دینی و قرآنی تقدیر و تشکر کرد و افزود: آموزش و پرورش جزء ارکان اصلی هر جامعه بوده و بقا، دوام و پیشرفت در جامعه به کیفیت تعلیم و تربیت بستگی دارد.

او اظهار کرد: از افتخارات آموزش و پرورش دهلران این بوده که جوانان خوب، متعهد و مومنی تربیت کرده که هم اکنون در حوزه علمیه دهلران مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.