بسیج در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال نقش مهمی دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با تاکید بر نقش مهم بسیج در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال، از آمادگی این شرکت برای همکاری همه‌جانبه با بسیج استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در نشست مشترک با معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: نقش بسیج در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی نظام بسیار مهم و حیاتی است که در این راستا، شرکت شهرک‌های صنعتی آماده هرگونه همکاری با سازمان بسیج استان می‌باشد.

او بر نقش مهم صاحبان صنایع در خدمت به نظام و توسعه صنعتی کشور تاکید کرد و افزود: امروز به جهت ظرفیتی که در بخش صنعت وجود دارد، واحد‌های تولیدی می‌توانند در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی و ایجاد مراکز کار و تولید، کمک شایانی به پیشرفت کشور نماید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری اضافه کرد: در راستای انجام این فرمان رهبری، بسیجیان کارگر وظیفه سنگینی بر دوش خود دارند؛ چرا که با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب، با کار و تلاش مضاعف و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، می‌توان در عرصه کار و تولید بر مشکلات اقتصادی کشور غلبه کرد و زمینه ساز پیشرفت و آبادانی کشور شد.

اهلی با اشاره به تفاهم نامه منعقده بین شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان بسیج گفت: بر اساس این تفاهم نامه، شرکت شهرک‌های صنعتی آماده واگذاری زمین به سازمان بسیج کارگری برای احداث و راه‌اندازی مراکز پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به لزوم حمایت از تولید گفت: در شرایط جنگ اقتصادی که دشمنان در تلاش اند از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده نمایند، کشور نیازمند همت غیور مردان عرصه کار و کارگری است.

سرهنگ پاسدار عبدی افزود: با هم‌افزایی هرچه بهتر و بیشتر فیمابین، می‌توان برای غلبه بر مشکلات موجود راه حل‌های یکپارچه‌ای ارائه نمود تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر تولید و صنعت کشور باشیم.

او با ابراز امیدواری نسبت اجرای تفاهم نامه‌های موجود افزود: یکی از برنامه‌های مهم سازمان بسیج استان، احداث پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرک‌های صنعتی است که تلاش می‌شود با احداث این پایگاه ها، تاثیر مثبتی بر روند تولید کشور داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل احداث مسجد در کنار پایگاه مقاومت بسیج در شهرک صنعتی اردبیل ۲ را ایده‌ای بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: احداث مسجد در کنار این پایگاه می‌تواند سبب هم افزایی هرچه بیشتر واحد‌های تولیدی با سازمان بسیج استان گردد.

شایان ذکر است عملیات اجرایی همزمان احداث پایگاه مقاومت بسیج، مرکز فرهنگی و مسجد شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل در زمینی با مساحت ۵۰۰ متر مربع در آینده‌ای نزدیک با مشارکت سازمان بسیج استان و واحد‌های تولیدی در این شهرک آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار