خرید ۲۰۰ دوربین نظارتی جهت نصب در معابر شهر کرمانشاه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از خرید ۲۰۰ دوربین نظارتی و ۱۷۰ دوربین ثبت تخلف با مشارکت بخش خصوصی جهت نصب در معابر شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به نصب دو نوع دوربین در سطح شهر، گفت : برخی از دوربین‌ها نظارتی و جهت پایش تصویری هستند که این نوع دوربین‌ها با هماهنگی نیروی انتظامی و شورای تامین جاگذاری و نصب می‌شود.

او با اشاره به خریداری ۲۰۰ دوربین نظارتی، گفت : برای نصب این دوربین ها، ۱۰۰ نقطه شهر تعیین شده که در هر نقطه دو دوربین نصب خواهد شد.

او افزود: برای خرید این دوربین‌ها ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و تاکنون کار نصب ۶۰ دوربین انجام شده است.

ارجمندی افزود: دسته دیگر دوربین‌ها نیز دوربین‌های ثبت تخلف هستند که انواع آن متفاوت بوده و هریک از آن‌ها برای ثبت نوعی از تخلفات راهنمایی و رانندگی به کار می‌رود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای خرید و نصب ۱۷۰ دوربین ثبت تخلف در معابر شهر، گفت: از این تعداد ۴۰ تا ۵۰ دوربین برای ثبت تخلف سرعت، ۸۰ تا ۹۰ دوربین برای ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز و خط عابر پیاده در تقاطع ها، ۱۵ تا ۲۰ دوربین برای ثبت تخلف ورود به محدوده طرح ترافیک و ۱۵ تا ۲۰ دوربین برای ثبت تخلف ورود به خط ویژه اتوبوس خریداری خواهد شد.

او با اشاره به هزینه بالای خرید این دوربین ها، ادامه داد: حداقل به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید این دوربین‌ها نیاز است و در همین راستا پیگیر جذب سرمایه گذار بخش خصوصی هستیم.

او با اعلام اینکه چندین سرمایه گذار در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند، گفت: درآمد آن‌ها از محل سهم شهرداری از محل جرائم رانندگی خواهد بود که طی دوره سه تا پنج ساله برگشت سرمایه آن‌ها انجام خواهد شد و پس از آن دوربین‌ها به شهرداری تعلق می‌گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار