ناوگان اتوبوسرانی تبریز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت می‌کند

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: ناوگان اتوبوسرانی همزمان با بازگشایی مدارس با تمام ظرفیت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، غنی زاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی با توجه به شرایط ویژه کرونایی و آغاز زودهنگام بازگشایی مدارس، با تشکیل کارگروه ستاد بازگشایی مدارس، با برنامه ریزی‌های مورد نیاز و تعیین ماموریت‌های حوزه‌های مختلف با توان حداکثری نسبت به ارائه خدمات به دانش آموزان، دانشجویان و مسافران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کرده است.

او افزود: معاونت‌های فنی، اجرایی، خصوصی سازی و اداری و مالی اتوبوسرانی بطور مستمر با تشکیل جلسات تخصصی نسبت به رصد وضعیت خدمات رسانی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا به منظور صیانت از سلامتی شهروندان اقدام می‌کنند.

 غنی‌زاده  گفت: رسیدگی به نظافت و ضدعفونی مستمر اتوبوس‌ها، سایه بان‌ها و رفع نواقص فنی و سایر اقدامات لازم برخی از مهمترین اقدامات اتوبوسرانی در این راستا است.

او  با اشاره به افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در خطوط، به ویژه سامانه اتوبوس‌های تندرو، گفت: با افزایش تعداد اتوبوس و کاهش زمان انتظار، ضمن رعایت فاصله اجتماعی شاهد پویایی و ارتقای خدمات در این مسیر هستیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، طرح کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان با استقرار گشت‌های نظارت و بازرسی در راستای کاهش کاستی‌ها و افزایش خدمات، بویژه در پایانه‌های اتوبوسرانی را از اقدمات موثر این شرکت دانست و افزود: با توجه به اینکه پایانه‌های اتوبوسرانی در محدوده مرکزی شهر مستقر هستند، کاهش ترافیک محدوده مرکزی یکی از وظایف اصلی گشت‌های نظارتی و مسئولین مناطق بوده و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتربه نحو مطلوب انجام شده است.

او گفت: در کنار استقرار گشت‌های نظارتی، مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد با بهره مندی از بیش از ۴۰ دوربین در سطح شهر و سیستم کنترل هوشمند (AVL) توان نظارتی را بیش از بیش افزایش خواهد داد، ضمن اینکه همکاری صمیمانه با پلیس راهور در راستای کمک به وضیعت ترافیکی و کاهش ترافیک پایانه‌ها و ایستگاه‌ها با توجه با بازگشایی مدارس در حال انجام است.

او در پایان بر لزوم همکاری شهروندان در خصوص استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در اتوبوس‌ها و ایستگاه‌ها و پرداخت کرایه سفر با کارت بلیت شخصی به منظور جلوگیری از گسترش بیماری تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار