باشگاه ماشین سازی: آیا تاوان قهرمان نشدن استقلال را باید فوتبال تبریز بدهد؟

باشگاه ماشین سازی تبریز در خصوص قرارداد بستن باشگاه استقلال با بازیکن این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه شب گذشته باشگاه استقلال با بابک مرادی بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قرارداد امضاء کرد؛ باشگاه ماشین سازی این قرارداد را غیر قانونی دانست و بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است.

باسمه تعالی

قرارداد‌های غیر منطقی و غیر قانونی با بازیکنانی که هنوز با باشگاه قبلی خود قرارداد دارند تبدیل به یک بدعت نا مبارک شده و ظاهرا اراده‌ای جهت جلوگیری از آن وجود ندارد و باید تاوان قهرمان نشدن استقلال را کل فوتبال ایران باید بدهد و متاسفانه هیچ نهادی نیز به آن ورود نمی‌کند.

در شرایط حساس اقتصادی کشور نقل و انتقالات فوتبالی ما به سمتی می‌رود که روشنگری برای مردم باعث شرم خواهد بود و مبالغی در آن رد و بدل می‌شود که خیلی فراتر از حقوق یک عمر کارمندی است و در روز‌های گذشته نیز باشگاه استقلال تهران نقش اصلی را در افزایش بی حد و اندازه این رقم‌ها داشته است. متاسفانه مدیران این باشگاه تحت تاثیر شکست در فینال جام حذفی کشور، با روی‌های غلط وارد این بازار شدهاند و روزانه با ده‌ها بازیکن مذاکره و پیشنهاد چندین میلیاردی ارایه می‌دهند و در نهایت بدون عقد قرارداد آن‌ها را با ادعا‌های میلیاردی روانه بازار می‌کنند و کسی پاسخگوی این ضربه ناجوانمردانه به فوتبال نیست.

دیروز استقلال در شرایطی با بابک مرادی عقد قرارداد کرده است که این بازیکن با باشگاه ماشین سازی تبریز قرارداد ثبت شده دارد و بدون رضایت این باشگاه هرگونه عقد قراردادی تخلف است و امروز پیمان بابایی دیگر بازیکن این باشگاه برغم داشتن قرارداد ثبت شده پای میز مذاکره با این باشگاه نشسته است و متاسفانه ارقام پیشنهادی به اندازه‌ای بالا بوده است که بازیکنان تحت قرارداد راضی به محرومیت شش ماهه و دوری از میادین می‌شوند.

در شرایط فعلی ما به کررات شاهد این قانون شکنی‌ها هستیم و مبالغ هنگفت چشم قانون را کور کرده است و آیا محرومیت شش ماهه بازیکن ضرر و زیان باشگاه قبلی را تامین خواهد کرد؟ آیا قرارداد‌های چندین ساله که یکی از ارکان اصلی حرفه‌ای گری است با این موضوع زیر سؤال نمی‌رود؟ و موضوع مهم‌تر اینکه آیا باشگاهی غیر از استقلال که داغ شکست در فینال را دارد چنین کاری می‌کرد با سکوت قانون مواجه می‌شد؟

کاش آقایان «علاج واقعه قبل از وقوع» کنند تا از ایجاد بحرانی بزرگ برای فوتبال کشور جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام.
دوستانی که سواد فوتبالی ندارن لطفاً دراین خصوص نظری ندهند. اگر سواد حقوقی و فوتبالی داشته باشید میدونید که اگر بازیکنی قصد ترک باشگاه الف رابه مقصد باشگاه ب داشته باشددرصورت عدم رضایت باشگاه الف میتواند بافسخ قرارداد با باشگاه الف و پرداخت حق فسخی که درقرداد ذکر شده است به آن تیم باتیم ب قراردادامضا کند. این قانون همه جای دنیاهست چه برای استقلال چه پرسپولیس چه حتی بارسلون. اگر اخبارروچک کرده باشید مسی هم قصدداشت همین کاررا انجام بده اما چون بارسا قرارداده بی نظیری بسته بودقادربه پرداخت حق فسخ نبود. (قابل توجه مدیران کشورمون) درضمن ترابی هم همینطور اازپرسپولیس جداشد وبه تیم عربی رفت.
دوما:درمورده مطلبی که باشگاه ماشین درخصوص بالابردن قیمت بازیکنان از طرف استقلال بیان کرده باید بگم متاسفانه یاخوشبختانه این رقابت درتمام دنیاوجود و اینکه باشگاه های دیگه قدرت رقابت با دوباشگاه به قول دوستان سوگولی رو ندارن وا ین ضعف بزرگی برای فوتبالمون محسوب میشه تقصیره صرفاً باشگاه وطرفداران استقلال نیست. پس لطفاً موضوع رو احساسی نکنید چون بالابردن نرخه بازیکن توسط باشگاهها درتمام دنیاوجوددارد.
پس خواهشاًدرپی این نباشید که بامشتی صحبتهای غیرحرفه ای فوتبال ایران را مضحکه قراردهید. والبته استقلال راوارد حاشیه کنید این تیم ازطرف خودیاخییییییلی ضربه خورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
انقدر هوچی گری درنیارید. بازیکن میتونه اگه خواست به تیمه دیگه ای بره باتیم کنونی ش فسخ کنه حق فسخ رو پرداخت کنه و به تیمه دیگه ای بره این یه رویه ست چه برااستقلال چه پرسپولیس چه تراکتور چه بارسلون.
دیدین که مسی هم میخواست همچین کاری کنه که نتونست چون مبلغ فسخ خیلی بالا بود. حالاهم بااین فیلما و حرفاسعی نکنید واسه استقلال حاشیه درست کنید که خودیا همینجوریشم گوش تا گوش سرشو بریدن. گرفتین؟در ضمن ترابیم همینجوری از پرسپوليس جداشد رفت یه تیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
وقتی یه تیم سوگولی وزارت خونه باشه این مسائل واسش عادیه خرید بازیکن که چیزی نیست قانون خود حکومت رو مبنی بر ممنوعیت خرید بازیکن و مربی خارجی حتی برای تیمهای خصوصی رو دارند برای این تیم لوس وزارت خونه که تو این سالها جز دروغ و هوچی گری و عوام فریبی کاری نکرده نقض میکنند دیگه حتی شعارهای مسخرشونو هوادارشونم قبول ندارند تو آخرین مرحله هم مدیر پیکان رو به خاطر عدم فروش بازیکنش به استقلال برکنار کردند بهتره تو هم مراقب خودت باشی داری دست رو خط قرمزا میزاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
وقتی یه تیم سوگولی وزارت خونه باشه این مسائل واسش عادیه خرید بازیکن که چیزی نیست قانون خود رو مبنی بر ممنوعیت خرید بازیکن و مربی خارجی حتی برای تیمهای خصوصی رو دارند برای این تیم لوس وزارت خونه که تو این سالها جز دروغ و هوچی گری و عوام فریبی کاری نکرده نقض میکنند دیگه حتی شعارهای مسخرشونو هوادارشونم قبول ندارند تو آخرین مرحله هم مدیر پیکان رو به خاطر عدم فروش بازیکنش به استقلال برکنار کردند بهتره تو هم مراقب خودت باشی داری دست رو خط قرمزا میزاری
-
حمید
۰۸:۲۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
آیا در مورد آقای بلبلی هم پای فوتبال تبریز وسط بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
بله دیدین که بزورم که شده بود می خواستند با هر ترفندی که شده یه جام به سوگلی بدن ولی نشد دیگه وکیل و وزیر و داور همگی به خط شده بودند ششتقلال یه جام بگیره اما نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
با استقلال انقدر بد صحبت نکنید اونا هنوزم یکم ابرو دارن :)))
آخرین اخبار