هاشمی: قراردادم با شیمیدر رسمی نشده است

سرمربی احتمالی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: با باشگاه شیمیدر در خصوص سرمربیگری این تیم صحبت کرده ام، اما هنوز قراردادم رسمی نشده است.

مصطفی هاشمی سرمربی پیشین تیم بسکتبال مهرام در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص همکاری خود با باشگاه شیمیدر اظهار داشت: با مسئولان باشگاه شیمیدر در خصوص سرمربیگری این تیم صحبت کرده ام، اما هنوز هیچ چیز رسمی نشده است. طبق صحبت هایی که با مسئولان باشگاه ها داشتم برنامه خود و لیست بازیکنان مورد نظر را ارائه کردم. ارائه برنامه و لیست بازیکنان صرفا برای ساخت شاکله تیم است.

وی افزود: صحبت های مربوط به عقد قرارداد بعد از بستن تیم هم می شود صورت بگیرد، اما نباید برای یارگیری تعللی به وجود آید. هرچند به دلیل مشکلاتی که باشگاه شیمیدر داشت، از نقل و انتقالات عقب ماند، اما با کمک مدیریت باشگاه این عقب افتادگی را جبران خواهیم کرد.

سرمربی احتمالی تیم بسکتبال شیمیدر در خصوص برعهده گرفتن هدایت این تیم گفت: باشگاه شیمیدر نه تنها با من، بلکه با هر بازیکنی قرارداد ببندد اعلام می‌کند، در واقع تا عکسی یا خبری از طریق سایت باشگاه به صورت رسمی اعلام نشود، هیچ چیز رسمی نیست و نباید درباره آن حاشیه ساخت.

وی تأکید کرد: من بازهم تاکید می‌کنم که هر خبری منوط به هدایت تیم شیمیدر توسط من باید از طریق سایت باشگاه به صورت رسمی اعلام شود.

مصطفی هاشمی درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال گفت: در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، نه فدراسیون تصمیم گیرنده است و نه وزارت ورزش، بلکه همه تصمیمات اولیه را وزارت بهداشت با اعلام دستورالعمل های بهداشتی می‌گیرد و چگونگی برگزاری مسابقات را اعلام می کند.

او ادامه داد: پیش بینی ها برای چگونگی برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال چیزی را حل نمی‌کند. باید وزارت بهداشت نظر خود را اعلام کند و بعد از اعمال محدودیت ها از سوی فدراسیون بسکتبال، نحوه برگزاری مسابقات اعلام شود. متمرکز برگزار شدن مسابقات کار بسیار خوبی است، اما همه منوط به تصمیم فدراسیون بسکتبال است که بخواهد متمرکز برگزار شود یا خیر.

سرمربی احتمالی شیمیدر خاطر نشان کرد: اتفاق خوبی که امسال قبل از برگزاری لیگ برتر افتاد این بود که در جلسه هماهنگی فدراسیون، نظر مدیران باشگاه ها و سرمربیان حاضر در لیگ برتر درباره چگونگی برگزاری مسابقات از سوی فدراسیون دریافت شد و مورد بررسی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار