اگر به فکر ترتیب دادن یک مراسم کوچک هستید، حتما اقداماتی را برای جلوگیری از انتشار کووید ۱۹ در بین مهمانان باید رعایت کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به تداوم شیوع ویروس کرونا، اگر به فکر ترتیب دادن یک مراسم کوچک هستید، حتما اقداماتی را برای قطع زنجیره انتقال ویروس باید رعایت کنید. 

در ابتدا لازم است قبل از آغاز مراسم، اقدامات احتیاطی را به اطلاع میهمانان برسانید و در طول مراسم نیز به آن‌ها یادآوری کنید. همچنین پیش از حضور مهمانان در سطوح مختلف را ضدعفونی کنید.

دقت داشته باشید اگر امکان برگزاری مراسم در فضای باز نبود، فضای مسقفی را انتخاب کنید که اطمینان دارید امکان تبادل هوای داخل با هوای آزاد وجود دارد، اما تا حدامکان، مراسم را در فضای باز برگزار کنید.

کارشناسان توصیه می‌کنند امکان بروز ازدحام را به حداقل برسانید و این موارد را رعایت کنید: تعیین محل نشستن میهمانان با فاصله یک متر، تنظیم زمان ورود و خروج میهمانان به طوری که ازدحام ایجاد نشود.

همه اقلام بهداشتی ضروری مانند: علائم فاصله گذاری، سطل دردار، دستمال کاغذی، محلول ضدعفونی کننده دست یا آب و صابون و ماسک را فراهم کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار