برنامه‌ریزی «ماهی و برکه» برای حضور در جشنواره‌های خارجی/ «ماه گرفتگی» اکران می‌شود؟

هادی انباردار از آخرین وضعیت اکران دو فیلمی که تهیه‌کنندگی آنها را بر عهده دارد، سخن گفت.

هادی انباردار تهیه کننده سینما، درباره آخرین وضعیت اکران «ماهی و برکه» در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این فیلم نیاز به یکسری تغییرات در بخش فنی داشت که انجام دادیم. زیرنویس آن اضافه شده است و برای حضورش در چندین جشنواره بین المللی و جشنواره کودک و نوجوان (در صورت برگزاری) برنامه ریزی کردیم.

او در خصوص اکران «ماه گرفتگی» هم بیان کرد: هدف اول از اکران این فیلم، نمایش آن در جشنواره دفاع مقدس است. پس از آن اکران عمومی در زمان مناسب انجام خواهد شد و اگر با زمان مناسب روبرو نشدیم، مجبوریم در همین شرایط که در کنار ویروس کرونا مشغول به فعالیت هستیم، آن را اکران کنیم.

«ماه‌گرفتگی» قصه‌ای را در بستر روزهای پر التهاب سال ۸۸ روایت می‌کند. کامبیز دیرباز و سارا خوئینی‌ها به‌عنوان بازیگران اصلی آن ایفای نقش می‌کنند و شهرام عبدلی و ارسلان قاسمی نیز در آن حضور دارند.

دیرباز با ظاهر و نقشی متفاوت در این فیلم دیده خواهد شد. مسعود اطیابی کارگردان و هادی انباردار تهیه‌کننده «ماه‌گرفتگی» هستند.

«ماهی و برکه» را هم علی براتی کارگردانی کرده و تهیه کنندگی آن بر عهده هادی انباردار است. این فیلم به زندگی یک مخترع (علی یزدانی) در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی می‌پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش‌هایی می‌شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می‌کند.

سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.