بازتاب سخنان اسکوچیچ در بزرگترین خبرگزاری چین

سخنان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، مبنی بر تغییر سبک بازی تیمش، در بزرگترین خبرگزاری کشور چین بازتاب یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شینهوا، بزرگترین خبرگزاری کشور چین سخنان دراگان اسکوچیچ سر مربی تیم ملی فوتبال کشورمان را بازتاب داد و نوشت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دنبال آن است که سبک بازی تیم ملی این کشور را تغییر دهد.

این خبرگزاری نوشت؛ اسکوچیچ گفته است تلاش خواهد کرد با استفاده از بازیکنان تازه وارد تیم جدیدی بسازد. او گفت در حال حاضر تمرکز ما بیشتر روی تغییر سبک بازی تیم ملی فوتبال ایران است.

اسکوچیچ افزود: اگرچه من در ایران نیستم، اما سال‌های زیادی را در این کشور سپری کرده ام. مشکلات فوتبال ایران را می‌شناسم و معتقدم که این کشور بازیکنان مستعدی دارد که فوتبال در خونشان است، اما آن‌ها باید ذهنیت خود را درباره تاکتیک فوتبال تغییر دهند. من فکر می‌کنم فوتبال ایران نیاز به سرمربیانی دارد که انگیزه بازیکنان برای جنگندگی را افزایش دهند.

اسکوچیچ در ماه فوریه جانشین مارک ویلموتس بلژیکی شد، اما هنوز در هیچ مسابقه‌ای به عنوان سرمربی، تیم ملی ایران را هدایت نکرده است.

ایران روز ۸ اکتبر (۱۸ مهر) در دیداری دوستانه در تاشکند برابر ازبکستان قرار خواهد گرفت و چهار روز دیگر با تاجیکستان در تهران رو به رو خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آسیا، پس از کشور‌های عراق و بحرین در جای سوم قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۲۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
مطمئن باشید با این مربی جام جهانی هم نمیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
اگه کار بلد بود تیم صنعت نفت آبادان را قهرمان لیگ یا نایب قهرمان یا حداقل سوم می کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
امیدواریم حرف نباشه یکی نباشه که نیومده پول این فوتبال ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
ایران نمیره جام جهانی مطمین باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
این یه چیزی گفته جدی نگیرین ایشون سطح مربیگریش از اکثر مربیان ایرانی پایینتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
چین داره پیشرفت خودشو رقم میزنه سرمایه گذاری های این کشور رو در چند سال گذشته ببینی متوجه میشی. اینکه بازتاب سخنان اسکوچیچ در بزرگترین خبرگزاری چین منتشر کنی خیلی مسخره ست چون اونا دارن برنامه ریزی می کنند اول کشورهای مطرح آسیا رو پشت سر بذارن
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۳۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
بازیکنان عزیز ما باید پاس های دقیق بدهند. خطا و اعتراض نکنند. با همدیگر و با بازیکنان سایر ملت ها با دوستی و محبت برخورد کنند و در عین حال جدی و جنگنده باشند. به حریف پنالتی ندهند و در پشت هیجده قدم خطا نکنند و ضربات کاشته به حریف ندهند. شوت ها را درست بزنند و توپ ها را به هوا نزنند‌. از ضربات کرنر نهایت استفاده را ببرند. ما باید هوشیارانه بازی کنیم ؛ مثل بازیکنان تیم های عربی که دو سه حمله می کنند و به گل می رسند. ولی ما زیاد حمله می کنیم و چون توپ های آخرمان دقت لازم را ندارد، به گل نمی رسیم. به هر حال توکل برخدا. موفق باشیم.
آخرین اخبار