پیامک‌های دریافتی بیستم شهریور ماه؛

از درخواست کمک معیشت به معلولان تا وضعیت سهمیه سوخت وانت بارها

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم شهریور مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم شهریورماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

7664....937: با سلام وخسته نباشید.درخواستم این بود که درصورت امکان پیگیری کنید که چرا سهمیه سوخت اعتباری به وانت بارها که هر ماه به کارت بانکی واریز می شد این ماه واریز نشده. باتشکر


9538....938: سلام سامانه اقدام ملی مسکن دو شماره تماس برای رفع مشکلات در سایت خود معرفی کرده است ولی متاسفانه هیچ کدام جوابگو نیستند. مردم سرگردان شده اند.خواهش می کنم پیگیری کنید.


3425....913: با سلام .ما دانشجوهای پزشکی و دندانپزشکی پنجشنبه و جمعه آزمون جامع علوم پایه داریم ...و وزارت بهداشت علی رغم اینکه ازمون مرحله اسفند ۹۸ رو لغو کرد و بر اساس سوابق تحصیلی حساب شد نمراتشون... اصرار به برگزاری حضوری آزمون داره.. حدود ۱۰ هزار نفر هستیم .. که خیلی ها خوابگاهی هستند و باید از شهرهای دوربه دانشگاه بروند و مشکل کرونا هست ... این آزمون مثل کنکور نیست ..و درون مقطعی هست و میشه لغو شود همه دانشجوها نگران هستند . اینکه این ترم تحصیلی خیلی فشرده بود و فرصتی برای مطالعه نداشتیم . و هنوز بعضی دانشگاهها امتحان دارند .. خواهشا با توجه به این که زمان زیادی باقی نمانده این موضوع رو پیگیری کنید.


7640....918: سلام ببخشید چرا رأی دیوان عالی کشور برای پرداخت دیه به راننده های متخلف سال 90تا95 بیمه اجرا نمی کند لطفا پیگیری کنید.


7648....915: سلام خط تلفن (اتن)روستای سهروک از بخش مرکزی نیکشهر سیستان وبلوچستان بیش از چندین روز است که خراب  هستندخواهشمندم پیگیری کنید .


0774....902: خواهش می کنم کنکور نظام قدیم رو برای 1400 تمدید کنید تا عدالت آموزشی برقرار بشود. تو رو خدا پیگیری کنید.


6382....917: باسلام.احتراما به استحضار می رساند سبدکالاچرابه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی نمی دهند. خواهشمند است پیگیری نمایید.باسپاس


7119....993: سلام خواهش می کنم پیگیری کنید کمک معیشت معلولان شدید که 3ماه یکبار پرداخت میشد6ماهه پرداخت نشده ممنون


9415....917: سلام .محل شرکت در آزمون تامین اجتماعی و محل برگزاری آزمون کارشناس رسمی در شهر بندرعباس را در دانشگاه هرمزگان که خارج از شهر است می خواهند برگزار کنند.خواهش می کنم پیگیری کنید با وجود این همه مراکز آموزشی چرا این آزمون را در خارج از شهر برگزار می کنند .


2166....914: درمورد ویروس کرونا با توجه به گفته های مسئولان بهداشت درمدارس به هیچ عنوان اصول بهداشتی رعایت نمی شود سلامت دانش آموزان وخانواده هایشان واجب تراز کلاس ومدرسه است.لطفا پیگیر بهداشت در مدارس باشید.با تشکر


1425....918: با سلام.لطفا یه خبر از شکایت های دانشجویان از عملکرد سیستم و پاسخ گویی سازمان سنجش تهیه کنید .به بهانه کرونا به هیچ یک از سوالات جوابگو نیستند.


7891....901: سلام لطفا پیگیری کنید چرا در شعب محل توزیع سفته بانک ملی در شهرستان ها کمبود سفته وجود دارد وباجستجوی فراوان فقط سفته صد وپنجاه میلیون به بالا می توان در بانک ها پیدا کردودلیل راکه جویا می شویم علت را الکترونیکی شدن سفته در آینده رامطرح می کنند.


2864....930: با اینترنتی شدن مدارس ، سرعت اینترنت خانگی به شدت کاهش پیدا کرده و یک سایت ایرانی به سختی باز می شه . خواهش می کنم پیگیری کنید.با تشکر


2758....917: سلام تورا به خدا پیگیر پلاک ماشین پارس خودرو باشید که نزدیک به 3 ماه هست از شرکت تحویل دادند ولی پلاک نکردند خواهش می کنم پیگیری کنید.


0772....915: باسلام از شما خواهشمندم به اداره آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان بیاید و مشکل کارکنان و کارگران را حل کنید و ببینید که درچه وضعیتی اما در حال حاضر تمام نیروها ۴ ماه هست حقوق نگرفته اند لطفا درخواستم را بپذیرید خواهش می کنم پیگیری کنید.


6382....917: باسلام. احتراما افراد تحت پوشش سازمان که برای ثبت نام سهام انجام می دهند سود سهامشان چگونه مشخص می شود ونیز برای وام ودیعه مسکن پیام داده ایم ولی جواب هنوزنیامده. باسپاس


2071....917: لطفا سن دانشگاه فرهنگیان را تغییر ندهید اکثرا کسانی که این نظر را دارند فارغ التحصیل شدند و عرصه را برای ما تازه کنکوری ها تنگ میکنند همون 22عالیه


6138....911: سلام.خواهش می کنم افزایش قیمت پوشک بچه را پیگیری کنید توان پرداخت نداریم کمترین کار مسئولین حداقل برای کم کردن هزینه ها برای تشویق فرزند آوری کاهش همین هزینه هاست


سلام روز بخیر خسته نباشید ما در پرند فاز ۴ مجتمع میثم نهاجا ۱۶۰۰واحدی زندگی می کنیم از ترس سگهای ولگرد خانواده های ما امنیت جانی ندارند.خواهش می کنم پیگیری کنید.

9129458163

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار