افتتاح ویدئو کنفرانسی پروژه‌های بهسازی معابر ۲۰ روستای جزیره قشم

پروژه‌های بهسازی معابر ۲۰ روستای جزیره قشم، با حضور حسن روحانی به‌صورت ویدئو کنفرانسی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،۲۰ مدرسه روستایی جزیره قشم باهدف رشد علم آموزی و ارتقاء دانش کودکان روستایی، باحضور حسن روحانی، رییس دولت دوازدهم در جلسه‌ای ویدئو کنفرانسی، مورد بهره برداری قرار گرفت.

  این ۲۰ پروژه عمران روستایی با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری‌های این روستا‌ها با بودجه‌ای معادل ۵۷۰ میلیارد ریال در جزیره قشم به اجرا درآمده است.

اجرای این طرح که از سال ۹۷ کلید خورده، با اشتغالزایی برای ۸۰ نیروی بومی به‌صورت غیرمستقیم همراه بوده و هدف‌گذاری برای بهسازی معابر ۴۵ روستای جزیره در این طرح پیش‌بینی شده است.

نهضت آسفالت در جزیره قشم هم‌زمان با پذیرش مسئولیت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد قشم از سوی حمیدرضا مومنی به‌صورت جدی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و در سال‌های گذشته علاوه بر آسفالت و بهسازی معابر درون‌شهری و برون‌شهری، راه‌ها و جاده‌های سراسر قشم و به‌صورت ویژه روستا‌های غرب جزیره نیز نسبت به گذشته شرایطی بهتر پیداکرده‌اند.

 امروز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه ۹۹، در جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور حسن روحانی، رییس دولت دوازدهم، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهر قشم، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا نصری، فرماندار شهرستان قشم و جمعی از مسوولین کشوری، استانی و سازمانی، ۱۴ پروژه منطقه آزاد قشم در دو بخش دولتی و خصوصی، با اعتبار ارزی ۳۴۰ میلیون یورو و ریالی ۱۱ هزار و ۶۳۰ میلیاردی و اشتغالزایی برای بیش از سه هزار و ۵۰۰ نیری کار، در پنج بخش صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، حمل‌ونقل، گردشگری و عمرانی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.