رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر گفت: رشته‌های کارشناسی ناپیوسته ایمنی صنعتی و محیط کار و کارشناسی ارشد صنایع گرایش مدیریت پروژه در دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پژمان شعبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر گفت: با توجه به حضور صنایع عظیم پتروشیمی در بندرماهشهر و ضرورت آموزش نیروی متخصص در این خصوص، تصویب و تاسیس این رشته از مدت‌ها پیش در دستور کار قرار گرفت که مجوز تاسیس رشته و جذب دانشجو از نیمسال اول ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ صادر گردید.

او افزود: این واحد دانشگاهی که از بدو تاسیس به عنوان تامین کننده نیروی انسانی متخصص صنایع منطقه بوده و نیاز به تاسیس رشته‌ی جدید که از ضروریات تمام کارگاه‌ها و محیط‌های کاری به خصوص محیط‌های صنعتی است فقدان آن همیشه وجود داشت که با کمک خداوند این نیاز نیز با تربیت نیروی انسانی متخصص برای این حوزه‌ها خواهد توانست گام بلندی را بردارد.

شعبانی در خصوص رشته‌ی صنایع گرایش مدیریت پروژه در مقطع ارشد بیان داشت: تخصص دانشگاهی در کنار تجربه میتواند باعث بهره وری بیشتر ناشی از مدیریت علمی در پروژه‌ها باشد.

رشته‌ی ایمنی صنعتی و محیط کار ترکیبی از سه رشته بهداشت حرفه ای، مدیریت صنعتی و مهندسی صنایع است و فارغ التحصیلان این رشته در دو زمینه ایمنی فنی و بهداشت صنعتی توانمند می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.