۲موسسه پزشکی غیرمجاز در استان اردبیل پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: ۲ موسسه ارائه خدمات پزشکی غیر مجاز در این استان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی‌آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: این ۲ موسسه ارائه خدمات پزشکی غیرمجاز که اقدام به فعالیت در این زمینه و در سطح شهرستان گرمی کرده بود پس از تشکیل پرونده تعزیراتی و رسیدگی به جرایم با حکم تعزیرات حکومتی استان پلمب و تعطیل شدند.

او افزود: علاوه بر تعطیلی محل فعالیت این ۲ موسسه،  کلیه ملزومات و امکانات بکار گرفته شده در آنها با صدور حکمی به نفع دولت مصادره شد.

رحیمی آذر گفت: همچنین یک واحد کارگاهی تولید غیربهداشتی یخمک در شهر اردبیل نیز به علت نداشتن مجوز بهداشتی با حکم صادره از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تعطیل وپلمب شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از تشدید برخورد با متخلفان اقتصادی و مراکز تهیه و  توزیع مواد غذایی و بهداشتی غیر بهداشتی خبر داد وافزود: بازرسی روزانه از  واحدهای صنفی و بازار استان در دستور کار قرار گرفته و حکم تعزیراتی پس از مشاهده تخلف در محل بازرسی صادر و مورد اجرا گذاشته می شود.

او گفت: امسال بیش از چهار هزار و ۶۰۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان اقتصادی و صنفی در این استان تشکیل و متخلفان به پرداخت ۱۰۶ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شده اند افزود:پرونده‌های تعزیراتی تشکیل شده در نیمه نخست امسال در زمینه گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار ،قاچاق کالا ،تخلفات بهداشتی و یا عرضه خارج از شبکه کالاهای اساسی بوده است .

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار