تشکر کارگردان «خط باریک قرمز» از رسانه ملی برای پخش تیزر این فیلم

بعد از پخش تیزر‌های فیلم «خط باریک قرمز» از شبکه‌های سیما، خوشدست کارگردان این فیلم از رئیس صداوسیما تشکر کرد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم مستند داستانی «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزاد خوشدست از ۶ مردادماه در سینما‌های هنروتجربه روی پرده رفته است و حال چند روزی است که تیزر‌های این فیلم مستند داستانی به صورت گسترده از شبکه‌های سراسری تلویزیون پخش می‌شود.

فرزاد خوشدست کارگردان مستند داستانی «خط باریک قرمز» با اشاره به پخش تیزر‌های این فیلم از تلویزیون عنوان کرد: من قصد دارم از عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به دلیل توجهی که به این فیلم مستند داستانی کرده‌اند و اجازه پخش تیزر‌های «خط باریک قرمز» را از تلویزیون داده‌اند، تشکر کنم. تلاش و پیگیری همکاران وی در بازرگانی سازمان نیز جای تشکر فراوان دارد.

وی با اشاره به اینکه رقم بسیار بالایی به صورت اعتباری و تشویقی از سوی بازرگانی سازمان صداوسیما به این فیلم اختصاص داده شده است، بیان کرد: پخش شدن تیزر‌های این فیلم از تلویزیون و لطفی را که جناب علی عسکری نسبت به این فیلم دارند،  باید در امتداد موفقیت‌های دیگر برای این فیلم قلمداد کنیم. این موضوع نشان می‌دهد «خط باریک قرمز» توانسته است مدیران را نسبت به فیلم‌های اجتماعی و دغدغه مند، حساس کند و آنها نیز با این فیلم که موفق به نشان دادن مسائل جامعه شده، همراه شده اند و در پیشنهاد آن برای حل بزه و بخشی از معضلات هم نظر هستند.

کارگردان «خط باریک قرمز» ادامه داد: به هر حال این فیلم مستند داستانی که از سال گذشته در جشنواره جهانی فیلم فجر جایزه نت پک (استعداد آسیایی) را گرفت و بعد از نامزدی در آسیاپاسیفیک در چند جشنواره داخلی و خارجی حضور و جوایزی را از آن خود کرد، توانسته است از مدیران زیادی مانند فرمانده نیروی انتظامی، معاونت ناجا، معاونت فرهنگی قوه قضاییه، ریاست سازمان زندان‌ها و چند نهاد دیگر نیز تقدیرنامه دریافت کند.

خوشدست تأکید کرد: در حال حاضر نمی‌دانم که ریاست سازمان صداوسیما شخصاً «خط باریک قرمز» را دیده اند یا نه، اما بنده درخواست می‌کنم حتما مانند مدیرانی که از آن‌ها تقدیرنامه گرفتیم به تماشای فیلمی بنشینند که توانسته است پیشنهادی برای کاهش جمعیت کیفری بدهد و زندگی چند نوجوان بزهکار را تغییر داده و نوجوانی را از اعدام نجات بدهد.

خوشدست مطرح کرد: زمانی که فیلم برای شورای بازرگانی صداوسیما ارسال شد آن‌ها فیلم را بسیار دوست داشتند و ظاهرا بخش‌هایی از خلاصه فیلم را در اختیار رئیس سازمان صداوسیما قرار دادند. ایشان هم گفته‌اند که حداکثر امتیاز را برای فیلم «خط باریک قرمز» اختصاص بدهند و تیزر‌های ما مرتب در حال پخش از سیماست.

به گفته وی، حمایت از این فیلم و دیده شدن آن بازهم می‌تواند روی زندگی نوجوانان و کاهش جمعیت کیفری و امید دادن به این افراد تاثیر بسزایی بگذارد.

خوشدست ضمن گلایه از سازمان زیباسازی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: حدود ۲ ماه است که ما معطل این سازمان هستیم تا چهار بیلبورد کنار اتوبان‌های تهران را به «خط باریک قرمز» اختصاص بدهند.

کارگردان «خط باریک قرمز» در پایان مطرح کرد: شهرداری تهران در نقطه مقابل سازمان صداوسیما برای تبلیغات فیلم بسیار ما را اذیت کرده است. چگونه است مدیری که سال گذشته در جشن خانه سینما تندیس بهترین تهیه‌کنندگی مستند را به هرشکلی دریافت کرد، در حال حاضر از فیلم‌ها و سینمای مستند حمایت نمی‌کند و حتی به بدترین شکل با همکاران من برخورد می‌کند. امیدوارم پیروز حناچی شهردار تهران یک مقدار به مدیرانی مانند رئیس سازمان صداوسیما نگاه و در حمایت‌های فرهنگی اش تجدید نظر کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: رسانه ملی ، علی عسکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.