مسمومیت غذایی ۲۸ نفر از نیرو‌های شرکت اکتشاف نفت

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مسمومیت غذایی۲۸ نفر از نیرو‌های شرکت اکتشاف نفت مورموری و راهی شدن آنان به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ،محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی گزارشی مبنی بر مسمومیت غذایی تعدادی از پرسنل نیرو‌های شرکت نفت در بخش مورموری؛ چندین دستگاه آمبولانس اورژانس در دهلران و مورموری مستقر گردیده و در همین راستا بالگرد اورژانس هوایی نیز آماده اعزام به منطقه شد.

او افزود: در این راستا پزشکان و پرسنل غیرشیفت برای خدمات دهی به افراد مسموم شده در مراکز درمانی مستقر گردیدند و تمام امکانات و تجهیزات درمانی این مناطق آماده خدمات رسانی شدند.

کریمیان اظهار کرد: بر این اساس تا این لحظه ۲۸ نفر از این پرسنل که دچار مسمومیت غذایی شده بودند، در بیمارستان شهدای دهلران و مرکز درمانی بخش مورموری تحت درمان قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۲۱ نفر از این افراد در بیمارستان دهلران و ۷ نفر دیگر نیز در درمانگاه بخش مورموری تحت درمان قرار دارند و حال عمومی این افراد هم اکنون مناسب بوده و روند خدمات دهی به آنان در جریان است و یقیناً پس از اطمینان کامل از سلامت آنان ترخیص خواهند شد.

کریمیان یادآورشد: هم اکنون در جهت اطمینان خاطر نیز مراکز فوریت‌های پزشکی و بیمارستان‌های شهدای دهلران، حضرت رسول اکرم (ص) آبدانان و امام حسین (ع) مهران و همچنین مراکز درمانی مرکز استان در حالت آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.