نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

توسعه اندیمشک در گروی تقویت زنجیره مشارکت دستگاه‌های اجرایی

حسنوند گفت: توسعه اندیمشک با تقویت زنجیره مشارکت مدیران و کارکنان ادارات و بکارگیری تجربه و علم افراد متخصص محقق می‌شود.

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تاکید بر تقویت زنجیره مشارکت مدیران و کارکنان ادارات برای تحقق توسعه اندیمشک گفت: ما برای توسعه شهرستان به تجربه، علم و تخصص همه افراد نیاز داریم.

او با بیان اینکه هرکدام از ما یک ظرفیت ارتباطی داریم که باید در زمینه تحقق برنامه چشم انداز توسعه اندیمشک مورد استفاده قرار بگیرد، افزود: همه ما مسئولیت هایمان را به صورت مستقیم و غیرمستقیم با رای مردم گرفته ایم و باید به وعده‌هایی که داده ایم متعهد باشیم و به وظایف خود عمل کنیم.

حسنوند به ظرفیت‌های بی شمار و بی نظیر شهرستان اندیمشک اشاره کرد و بیان داشت: این ظرفیت‌ها اگر به طور علمی و با برنامه ریزی تقویت شده و مورد استفاده قرار بگیرد، ما به اوج توسعه و پیشرفت خواهیم رسید، البته همه را به وحدت و مشارکت در ساخت آینده و کنار گذاشتن اختلاف سلیقه برای پیشرفت شهرستان دعوت می‌کنیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بعضی از استان‌ها علاوه بر اینکه زادگاه جریانات سیاسی و شخصیت‌های سیاسی هستند، اما در توسعه هم جزو استان‌های سرآمد محسوب می‌شوند، ضمن اینکه طی سال‌های اخیر گام‌های بزرگی در شهرستان در زمینه‌های مختلف برداشته شده و پروژه‌های بزرگی در اندیمشک محقق شده که بی سابقه است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.