سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد؛

وقوع انفجار و آتش سوزی در یک کارگاه شارژ سیلندر

ملکی درباره جزئیات وقوع انفجار و آتش سوزی در یک کارگاه شارژ سیلندر در محله مجیدیه، توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ددر گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۲۰:۴۹ امشب یک مورد حادثه آتش سوزی و انفجار کارگاه شارژ سیلندر در خیابان مجیدیه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در محل حادثه فردی از شارژ سیلندر‌های گاز  نگهداری می‌کرد و تعداد زیادی سیلندر در این محل وجود داشت.

او با اشاره به اینکه تا قبل از رسیدن آتش‌نشانان بخش زیادی سیلندر‌ها شعله ور شده بود، گفت: خوشبختانه منزل مسکونی در اطراف این محدوده وجود نداشت.

ملکی بیان کرد: فردی که مشغول این کار بود دچار مصدومیت شده بود که آتش نشانان فرد را تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: بعد از مدتی تلاش آتش نشانان موفق شدند آتش را تحت اختیار خود قرار دهند و از گسترش و سرایت به اطراف جلوگیری کنند.

او گفت: در حال حاضر آتش خاموش شده و عملیات لکه گیری نیز به اتمام رسیده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
كلا كپسولهاي گاز و اكسيژن كه در مراكز پرجمعيت شهري نگهداري ميشن بايد به نسبت ظرفيتشون در عمق ده الي سي متري زمين نگهداري بشن و نسبت به ظرفيتشون هيچ ساختموني نبايد اطرافشون وجود داشته باشه و روي اونا هم نبايد سقف داشته باشه تا اگه منفجر شدن آتيشش بره آسمون و صدمه ببار نياره
آخرین اخبار