رسول پناه: جدایی ستاره‌ها در دنیای فوتبال امری طبیعی است/ تصمیم گرفتیم با پول برانکو تیم را تقویت کنیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: جدایی ستاره‌ها در دنیای فوتبال امری طبیعی است و در همه جای دنیا بازیکنان بزرگ از باشگاه‌های بزرگ جدا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اعزام بازیکنان و کادر فنی این تیم به قطر اظهار داشت: ابتدا جا دارد از مسئولان کشور قطر به ویژه سفیر  کشورمان یک تشکر ویژه‌ای داشته باشم. متاسفانه قطری‌ها تا به امروز روادید یحیی گل محمدی، ۳ مربی به همراه ۴ بازیکن تیم را هنوز صادر نکرده اند و با پیگیری‌های باشگاه و کمک‌های سفیرمان در قطر خوشبختانه تیم امروز به قطر اعزام شد و قرار است مشکل روایدد برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان حل شود.


بیشتر بخوانید


تصمیم گرفتیم با پول برانکو تیم را تقویت کنیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره پرونده برانکو ایوانکوویچ (سرمربی سابق پرسپولیس) و پرداخت مطالبات او بیان داشت: من این موضوع را صادقانه به شما می‌گویم که مسئله برانکو نگرانی ما هم است. اگر یادتان باشد ماه گذشته اعلام کردم که در چند روز آینده مطالبات برانکو را به طور کامل پرداخت خواهیم کرد، اما در این مدت مشکلاتی برای باشگاه به وجود آمد، مثل رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، فصل نقل و انتقالات بازیکنان مخصوصا قبل از شهرآورد یا مطالبات برخی از بازیکنان خارجی باعث شد نتوانیم پول برانکو را به موقع پرداخت کنیم. به همین دلیل در هیئت مدیره باشگاه ۲ راه حل را بررسی کردیم که یا پول برانکو را بدهیم یا اینکه تیم را تقویت کنیم و در نهایت با توجه به اهمیت موضوع تصمیم گرفتیم که تیم را برای فصل بعد تقویت کنیم.

رسن ابتدا می‌خواست مطالبات فصل گذشته اش را پرداخت کنیم

رسول پناه درباره تمدید قرارداد با بشار رسن هافبک عراقی این تیم گفت: رسن یک بازیکن حرفه‌ای است و فصل گذشته بازی‌های فوق العاده‌ای را برای ما انجام داد. ما وقتی می‌خواستیم قرارداد او را تمدید کنیم به ما اعلام کرد که ابتدا مطالبات فصل گذشته اش را پرداخت کنیم و بعد از آن قراردادش را تمدید خواهد کرد. به همین دلیل من ابتدا ۱۰۰ هزار دلار به او پرداخت کردم و یک ۱۵۴ هزار دلار هم برای فصل بعد به او دادم یعنی چیزی در حدود ۲۵۴ هزار دلار پول به رسن دادیم و او هم تصمیم گرفت قراردادش را تمدید کند.

جدایی ستاره‌ها در دنیای فوتبال امری طبیعی است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی مهدی ترابی از این تیم خاطر نشان کرد: ابتدا باید از زحمات ترابی تشکر کنم او یک بازیکن بسیار با اخلاق و فوق العاده است. به هر حال او تصمیم خودش را گرفته بود و می‌خواست به قطر برود. همان طور که در جریان هستید با توجه به بالا رفتن بی رویه قیمت ارز و دلار در کشورمان رقمی در حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان در میان بود و به همین دلیل ترابی برای آنکه آینده اش را تامین کند ترجیح داد به قطر رفته و در آنجا بازی کند. بازی در کشور‌های عربی و به ویژه قطر مربوط به دیروز و امروز نیست و از گذشته تا الان بازیکنان زیادی از کشورمان به قطر رفته اند. آیا الان که ترابی از تیم ما جدا شده ما باید زانوی غم بغل کنیم؟ خیر به هیچ عنوان. به نظر من جدایی ستاره‌ها در دنیای فوتبال امری طبیعی است و در همه جای دنیا بازیکنان بزرگ از تیم‌های بزرگشان جدا می‌شوند. به هر حال من برای ترابی آرزوی موفقیت می‌کنم.

علیپور دوست داشت به اروپا برود

رسول پناه همچنین درباره رفتن علیپور به لیگ پرتغال اظهار داشت: علی علیپور فرزند پرسپولیس است. او ۶ فصل برای قهرمانی این تیم زحمت کشیده است و باید بداند درب باشگاه پرسپولیس همیشه بر روی او باز است. ما اسم ترابی و علیپور را برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده بودیم، اما با این وجود او هم به مانند ترابی تصمیم گرفت از تیم جدا شده و به اروپا برود. یک نکته‌ای که باید عرض کنم این است که نه علیپور و نه ترابی هیچ کدامشان به خاطر پول از تیم جدا نشدند و اصلا این بحث‌ها درست نیست. علیپور قراردادش با ما تمام شده بود و علاقه داشت یک چالش جدید را تجربه کند و به همین دلیل تصمیم گرفت به اروپا برود تا به مانند مهدی طارمی بتواند توانایی‌های خودش را نشان دهد.


بیشتر بخوانید


فوتبال ایران الان دست چند دلال است

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حضور دلالان در فوتبال کشورمان گفت: فساد در فوتبال ما بیداد می‌کند و یک نوع جولانگاهی برای دلالان ایجاد شده که در آن هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند.  ما در این چند روز که می‌خواستیم با بازیکنان مورد نظر قرارداد ببندیم این دلالان بار‌ها مانع کار ما می‌شدند، اما ما با همه آن‌ها مقابله کردیم و نگذاشتیم که خللی در کارمان ایجاد کنند. بهتر است هوادارانمان بدانند که این ۷ بازیکنی که با ما قرارداد بستند واقعا پرسپولیس را از ته دلشان دوست دارند و همگی آن‌ها از روی علاقه‌ای که به این تیم داشته اند با ما قرارداد بستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار