تمدید تاریخ اعزام مشمولان شرکت کننده در کنکور سراسری ۹۹ دانشگاه‌ها

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از تمدید تاریخ اعزام مشمولان شرکت کننده در کنکور سراسری ۹۹ دانشگاه‌ها خبر داد.

سرهنگ حسینی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: برابر ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان (دانش آموزان، دانشجویان و طلاب) که در ماه‌های خرداد، تیر و شهریور ۹۸ در سال مشمولیت (سال تولد + ۱۸) فارغ التحصیل شده اند، تا تاریخ ۹۹/۶/۳۱ مهلت دارند خود را جهت تعیین تکلیف خدمتی به دفاتر پلیس+۱۰ معرفی کنند.

او افزود: تعدادی از دانش آموزان که در سال ۹۸ موفق به اخذ دیپلم شده اند قبل از اتمام مهلت معرفی، درخواست اعزام خود را در دفاتر پلیس +۱۰ ثبت کردند و برای پایه مهر ماه سال جاری سازماندهی شدند که در همین راستا متقاضیان خواستار تمدید تاریخ اعزام خود تا اعلام نتایج کنکور سراسری هستند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ حسینی تصریح کرد: مشمولان شرکت کننده در کنکور سراسری با ارائه کارت شرکت در آزمون و یا تاییدیه ثبت نام در آزمون کنکور می‌توانند موعد اعزام خود را تا اول آذر ماه سال جاری تمدید کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: مشمولان شرکت کننده در کنکور مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز با ارائه کارنامه اولیه در صورت مجاز بودن به انتخاب رشته و اطمینان از پذیرش و شروع به تحصیل در نیمسال اول دانشگاه می‌توانند موعد اعزام خود را تا اول آذر ماه سال جاری تمدید کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.