کمبود تعرفه رای در شعب استان کرمانشاه نداریم

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ مشکلی در برگزاری و نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان نیست، از شهروندان خواست که حضور در انتخابات را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند تا نیاز به تمدید زمان رای‌گیری نباشد.

کمبود تعرفه رای در شعب استان کرمانشاه نداریمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تمام مقدمات مورد نیاز برای برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه فراهم شده و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

او همچنین با اشاره به تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته شده در شعب اخذ رای اظهار داشت: دستورالعمل های موردنظر ستاد کرونا در فرآیند رای گیری به صورت کامل و با نظارت فرمانداران رعایت می‌شود و جایی برای  نگرانی شهروندان در این زمینه نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین عنوان کرد: تعرفه‌های لازم و کافی برای اخذ رای در ۶۰۰ شعبه حوزه انتخابیه کرمانشاه و ۱۸۳ شعبه در حوزه اسلام آبادغرب و دالاهو تهیه و توزیع شده و از این نظر کمبودی وجود نخواهد داشت.

خوش اقبال درباره واجدین شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات گفت: تمام افراد متولد ۲۱ شهریور ۱۳۸۱ به بعد که در دور نخست انتخابات در این ۲ حوزه انتخابیه (کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو) رای داده و یا اصلاً رای نداده باشند، می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.