فرماندار دهلران:

مدت زمان رای‌گیری تمدید نمی‌شود

عسکری گفت: مهلت قانونی رای‌گیری که از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر تعیین شده است به هیچوجه تمدید نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مجید عسگری فرماندار و رییس حوزه انتخابیه دهلران اظهار داشت : بر این اساس مردم باید در فرصت باقیمانده پیش‌ رو و ساعات پایانی انتخابات در پای صندوق‌ها رای حاضر شوند.

او از مردم خواست : در فرصت باقیمانده به شعب اخذ رای مراجعه و رای خود را به صندوق بیاندازند، اما از هر گونه تجمع در شعب اخذ رای خودداری کنند.

عسگری یادآور شد: با پایان ساعت اخذ رای، کار شمارش آرا در شعب اخذ رای شروع می‌شود.

مرحله اول انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۲۴ بامداد چندین نوبت متوالی تمدید شد.

حوزه انتخابیه دهلران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۷۲ درصد مشارکت، بیشترین میزان مشارکت را در سطح کشور داشت.

در حوزه جنوب هیچکدام از نامزد‌ها موفق به اخذ ۲۰ درصد آرای ماخوذه و ورود مستقیم به مجلس نشدند و ۲ نامزد به دور دوم راه یافتند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ۵۵۴ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در نقاط مختلف استان ایلام در هر دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران برگزار شد.

استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که ۲ کرسی آن متعلق به حوزه شمالی شامل شهرستان‌های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی است و یک کرسی متعلق به حوزه جنوبی شامل شهرستان‌های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

در حوزه شمال استان علی‌اکبر بسطامی با ۴۲ هزار و ۲۹۶ رای و سارا فلاحی با ۳۶ هزار و ۹۰۹ حائز بالاترین رای شدند که با تایید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان، به طور مستقیم به مجلس راه یافتند.

۴۵۱ هزار نفر از مردم استان واجد شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه امسال بودند که این از این تعداد ۳۱۷ هزار نفر در حوزه شمالی و ۱۳۴ هزار نفر نیز مربوط به حوزه جنوبی استان است.

منبع : ایرنا

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.