محروم بودن دهک‌های متوسط و کم درآمد جامعه از داشتن مسکن/نظام سلطه به دنبال پایین کشیدن پرچم قدرتمند اسلام

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مردم از بنیاد برکت و زیرمجموعه‌های این بنیاد راضی بوده و خدمات آن را نقطه اطمینان برای خود می‌دانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان در دیدار با رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه گران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل کشور اظهار داشت: مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام راحل، بنیاد برکت و سایر مجموعه‌هایی که در این راستا فعال می‌باشند در این وضعیت اقتصادی کشور همچون باران رحمت هستند.

او گفت: بنیاد برکت امام راحل و زیر مجموعه‌های این بنیاد نقطه اطمینان و قوت قلبی برای مردم کشور است و به همان میزان که مردم ایران احساس رضایت و خرسندی دارند بیش از آن اسباب خشم دشمنان را فراهم شده است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دین اسلام دین رحمت، کرامت، شرافت، فضیلت‌ها، مهربانی‌ها و مبارزه با فساد است، عنوان کرد؛ پرچم این دین در حال حاضر در کشور‌های اسلامی برپا است و نظام سلطه به دنبال پایین کشیدن این پرچم می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: مسکن در حال حاضر یک دارایی و سرپناه است که سبب می‌شود خانواده‌های دهک‌های متوسط و کم درآمد جامعه از داشتن مسکن محروم بمانند و نقش پررنگ و تاثیر گذاری در اقتصاد، اشتغال و توزیع درآمد دارد.

او افزود: اگر برنامه‌های جامع و علمی مبتنی بر پژوهش و مدیریت جهادی اجرا شود آثار مثبتی خواهند داشت، اما تاکنون اینگونه نبوده و دهک‌های پایین جامعه در حوزه مسکن متضرر شده و از داشتن یک سر پناه محروم می‌شوند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت:خوشبختانه بنیاد برکت با پای کار آمدن به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از قیمت بالای مسکن در بین دهک‌های پایین جامعه به ویژه در استان لرستان است.

شاهرخی تصریح کرد: استان لرستان علی رغم ظرفیت‌های همچون آب فراوان، باغات، گیاهان دارویی، زمین حاصلخیز و معادن فراوان، ولی از صنایع تبدیلی و دامپروری صنعتی محروم است.

او ادامه داد: متاسفانه مردم استان لرستان با توجه به تورم نرخ بالای بیکاری، عدم رونق مطلوب کسب و کار و افزایش لجام گسیخته مسکن دچار حالت ناامیدی و یاس شده اند که امیدواریم با ورود بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل مردم احساس کنند که جنب و جوش متفاوتی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.