پلیس و دستگاه قضا دو محور مهم در اجرای عدالت هستند

رییس دادگستری اسدآباد گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت دستگاه قضایی اجرای عدالت در سطح جامعه است که این امر مهم نیز در کنار تلاش مجموعه پلیس بسیار تأثیرگذار است.

پلیس و دستگاه قضا دو محور مهم در اجرای عدالت هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، میرزایی، رییس دادگستری اسدآباد در نشست تعامل و پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان حرکت در مسیر عدالت را نیازمند تعهد دانست و بیان داشت: حرکت در مسیر احقاق عدالت در جامعه، نیازمند برخورداری از تعهد، علم، دانش، تعامل و هم‌افزایی حقوقی به شکل جدی است که در صدور عادلانه آرا و احکام نیز تاثیرگذار خواهد بود.

میرزایی بر هماهنگی بیش از پیش مابین پلیس و دستگاه قضا تاکید کرد و یادآور شد: تیم جدید قضایی اسدآباد همکاری‌های بیشتری با پلیس خواهد داشت.

او با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضا دو محور مهم در اجرای عدالت هستند، ابراز داشت:  قطعا برآیند برگزاری اینگونه جلسات و افزایش همکاری‌های فی مابین بنفع همشهریان خواهد بود.

سرهنگ یاری، رییس پلیس اسدآباد نیز در این نشست ضمن تبریک انتصابات جدید به رییس دادگستری و دادستان شهرستان گفت: پلیس آماده است همکاری‌های خود با قوه قضاییه را بیش از گذشته ارتقا دهد.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: دستگاه قضا ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.