فرمانده انتظامی شهرستان بدره خبر داد؛

دستگیری ۲ سارق احشام حین انتقال دام‌های سرقتی در بدره

سرهنگ امیر بازیار از دستگیری ۲ سارق احشام حین انتقال دام‌های سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : برابراعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت احشام واقع در بخش "سیوان" از توابع شهرستان ایلام، موضوع با اجرای طرح مهار در همان لحظات ابتدایی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با بیان اینکه با رصد دقیق محور‌های مواصلاتی از سمت شهر ایلام خودرو سارقان شناسائی شد، افزود: متهمان پس متوجه شدن حضور ماموران پلیس، با جا گذاشتن خودرو و استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

او  بیان کرد: با به توجه حساسیت موضوع و با حضور میدانی پلیس‌های تخصصی ظرف مدت چند ساعت مخفیگاه ۲ سارق شناسائی و پس کسب مجوز قضائی در یک عملیات موفق و با رعایت اصل غافلگیری دستگیر، یک دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه وانت نیسان نیز در این راستا توقیف شد.

سرهنگ بازیار با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به بزه ارتکابی (سرقت احشام) اعتراف کردند، ادامه داد: پس از هماهنگی لازم احشام سرقت شده تحویل مالباخته و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره در پایان خاطر نشان کرد: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از اقدامات و امکانات حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداران و عشایر می‌باشد و لازم.

سرهنگ بازیار گفت: این اقدام سریع و بموقع و مقتدرانه ماموران انتظامی شهرستان بدره ضمن ایجاد رضایت مندی و خرسندی مالباخته، بازتاب بسایر مثبت از ناجا در سطح شهرستان و فضای مجازی داشته است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.