ایمن سازی راه‌های چهارمحال و بختیاری در ردیف طرح‌های اقتصاد مقاومتی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ایمن سازی راه‌های استان در ردیف طرح‌های اقتصاد مقاومتی قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عزیزالله روشن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در خصوص طرح‌های اقتصاد مقاومتی این دستگاه اظهار داشت: بهسازی محور جوزستان به ارمند به طول ۶۶ کیلومتر از جمله این طرح‌ها است که تکمیل آن نقش مهمی در تسهیل در تردد‌ها و ایمنی این جاده پرخطر دارد.

او افزود: طرح بهسازی محور گردشگری ناغان به کارون ۴ از دیگر طرح‌های اقتصاد مقاومتی راهداری استان است که قطعه نخست آن از ناغان تا دوپلان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و قطعه دوپلان به سمت کارون ۴ نیز ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قطعه سوم به طول ۱۸ کیلومتر در دست مناقصه است.


بیشتر بخوانید


روشن توسعه و بهسازی راه‌های روستایی استان را از دیگر برنامه‌های مهم استان در سال جهش تولید دانست و گفت: محور شلیل لندی که جمعیتی افزون بر ۱۰۰ خانوار را پوشش می‌دهد از راه‌های روستایی اولویت‌دار استان است که ۲۰ کیلومتر این محور خاکی است و وزارتخانه موافقت کرده که قیر محور را تأمین کند و مابقی اعتبار آن از منابع استان تأمین و تا پایان سال تکمیل شود.

او راه روستایی کوهرنگ تا سرآقاسید را از دیگر محور‌های اولویت‌دار توسعه راه روستایی اعلام کرد و ادامه داد: نهاد‌هایی نظیر سپاه و بنیاد مستضعفان برای این محور روستایی قول همکاری داده اند.

روشن در ادامه از تشدید ایمن‌سازی محور‌های استان خبر داد و گفت: این عملیات شامل نصب تابلو، خط‌کشی محورها، ایجاد روشنایی و مبلمان جاده‌ای است.

او افزود: در صدد هستیم تا خط‌کشی محور‌ها ظرف چندماه آینده تکمیل شود تا تمامی محور‌های استان از خط‌کشی مناسب برخوردار شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.