مایکروسافت Xbox Series S را ماه ها پیش به نمایش در آورده بود

طبق اطلاعات جدید شرکت مایکروسافت طی یک شوخی جالب تصاویری از کنسول Xbox Series S را ماه ها پیش از فاش شدن اطلاعات این دستگاه به نمایش در آورده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود آن که بسیاری از کاربران توانستند زودتر از زمان مشخص شده تصویری از طراحی کنسول ایکس باکس سری اس را مشاهده کنند، باید اظهار داشت این اولین باری نبود که کنسول کوچک شرکت مایکروسافت در قالب گسترده به نمایش در می‌آمد.

بر اساس پست اخیر حساب کاربری ایکس باکس در توئیتر، اولین تصویر از کنسول ایکس باکس سری اس بار اول ماه‌ها پیش و در یکی از گفتگو‌های آنلاین فیل اسپنسر، مدیرعامل شرکت ایکس باکس نمایان شده بود. وی در مصاحبه ماه ژولای خود کنسول ایکس باکس سری اس را در قفسه کتاب‌های خود قرار داده بود و هیچ کاربری تا به امروز متوجه این مسئله نشده بود. پس از آن که حساب کاربری ایکس باکس از این شوخی جالب پرده برداشت، فیل اسپنسر اظهار کرد که کنسول مذکور در سه ویدئوی مصاحبه اینترنتی او وجود داشته است

شوخی‌های جالب شرکت مایکروسافت


بیشتر بخوانید


شوخی‌های جالب شرکت مایکروسافت

با وجود آن که امکان دارد چنین اقدامی برای کاربران عجیب باشد، اما باید اظهار داشت که شرکت مایکروسافت عادتی جالب به مخفی کردن اطلاعات مربوط به کنسول خود، پیش از معرفی نهایی آن‌ها دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۷ نیز تصاویری از کنسول ایکس باکس وان ایکس خود را در بین دسته‌ای از ویدئو‌ها قرار داد و سال گذشته نیز نمایی از کنسول ایکس باکس سری ایکس را با نام مستعار اسکارلت به کاربران نشان داد.

گفتنی است؛ شرکت مایکروسافت ناچار شد به دلیل فاش شدن اطلاعات قیمت کنسول ایکس باکس سری اس جزئیات آن را زودتر از زمان مورد نظر خود منتشر کند. این کنسول از تراشه پردازنده مشابه با Xbox Series X استفاده می‌کند و از کنسول نسل گذشته قوی‌تر است.

ایکس بکس سری اس می‌تواند کیفیت ۱۰۸۰ را بر روی تلویزیون‌های خانگی اجرا کند و با استفاده از صفحه نمایش‌های گیمینگ آن را به ۱۴۴۰ پیکسل برساند. این دستگاه قرار شده در تاریخ ۱۰ نوامبر با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه شود و به فروش برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.