مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی تمدید شد

سخنگوی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت نام در پذیرش «دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای» و «دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی» خبر داد.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از تمدید مهلت ثبت نام پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ۹۹ خبر داد و گفت:  به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز (یکشنبه، ۲۳ شهریور) برای ثبت‌نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شد که علاقمندان بتوانند تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه، ۲۷ شهریور برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

زرین آمیزی ادامه داد: متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات اطلاعیه ۱۸ شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند. آن دسته از متقاضیانی که قبلا اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پنجشنبه، ۲۷ شهریور نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: امروز تعداد ۳۳ هزار و ۱۵۷ نفر در دوره‌های کاردانی به کارشناسی بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.

ثبت نام ۴۱ هزار نفر در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای

او بیان کرد: همچنین مهلت ثبت نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ۹۹ نیز تا همین تاریخ تمدید شده است.

زرین آمیزی اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار تا ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه، ۲۳ شهریور) تعداد ۴۱ هزار و ۸۴۱ نفر در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ثبت نام کرده اند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار