عبدالله عبدالله به کابل بازگشت

رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان، پس از شرکت در مراسم افتتاحیه مذاکرات صلح افغانستان در دوحه، به کابل بازگشت.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان، پس از شرکت در مراسم افتتاحیه مذاکرات صلح افغانستان در دوحه، به کابل بازگشت.

دفتر رسانه‌ای شورای عالی مصالحه ملی افغانستان نوشت: دکتر عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه ملی در مراسم افتتاح مذاکرات میان افغانستانی شرکت و سخنرانی کرد. رئیس شورای عالی مصالحه ملی در سخنرانی تاریخی خویش، بر کاهش خشونت، آتش‌بس بشردوستانه و تامین صلح پایدار و با عزت در کشور تاکید ورزید.

در این اطلاعیه آمده است که عبدالله عبدالله در حاشیه سفر به دوحه با امیر قطر، وزرای خارجه آمریکا و قطر و نمایندگان ارشد کشور‌های منطقه و جهان درباره شروع مذاکرات صلح و فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو بحث و تبادل نظر کرده است.

دفتر شورای عالی صلح افزود: رئیس شورای عالی مصالحه ملی در پایان سفر به دوحه و در دیدار با اعضای هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی افغانستان ابراز امیدواری کرد که مذاکرات تاریخی و مهم جاری، به ختم جنگ، برادرکشی و برقراری صلح آبرومند و پایدار در کشور منجر شود.

عبدالله عبدالله خطاب به اعضای هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی افغانستان گفت که شما از کلیت نظام و اقشار جامعه نمایندگی می‌کنید و مردم یکپارچه از شما حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

یادآوری می‌کنیم، که دو روز پیش دکتر عبدالله برای شرکت در مراسم افتتاحیه مذاکرات صلح افغانستان به دوحه پایتخت قطر سفر کرده بود.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار