فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش اعلام کرد:

بازطراحی مفاهیم قدرت توسط «پاسداران صلح»

امیر سرتیپ ولی وند آسیب‌شناسی موانع صلح، همکاری و مشارکت برای برگزاری اجلاس صلح و بازطراحی مفاهیم قدرت را بخشی از کارکرد‌های پاسداران صلح برشمرد.

بازطراحی مفاهیم قدرت توسط «پاسداران صلح» انجام خواهد شد‌به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ «حسین، ولی وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) صبح امروز در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه کتاب صلح و دفاع که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: مرور وقایع و جنگ‌های اخیر در دنیا بیانگر این است که عمده جنگ‌ها به دلیل زیاده‌ خواهی، قدرت‌طلبی و برداشت‌های اشتباه و گمراه‌کننده از صلح بوده است.

او با اشاره به حمله نظامی آمریکا به کشور‌های عراق و افغانستان افزود: بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر بسیاری از غیرنظامیان آواره شدند و استعداد‌هایی که می‌توانست در جهت رفاه و امنیت مردم باشد، از بین رفت.

فرمانده دانشگاه جنگ ارتش  این اقدام آمریکا را موجب شکل‌گیری رقابت تسلیحاتی به‌ویژه در غرب آسیا برشمرد و گفت: صرف هزینه‌های گزاف نظامی نیز هیچ دستاوردی برای آمریکایی‌ها نداشت.


بیشتر بخوانید


ولی‌وند زمانی گفت: آسیب‌شناسی موانع صلح، همکاری و مشارکت برای برگزاری اجلاس صلح در همه کشورها، برگزاری دوره‌هایی به‌منظور بازدید از خرابی‌ها و مصیبت‌های جنگ و بازطراحی مفاهیم قدرت، بخشی از کارکرد‌های پاسداران صلح است.

او  عنوان کرد: آمادگی داریم تا با کمک متحدین و دوستان خود و انجام اقداماتی نظیر انجام پژوهش‌های صلح‌جویانه و اعزام کارشناسان برای آموزش‌های صلح همکاری کنیم.

فرمانده دافوس آجا در پایان تأکید کرد: باور داریم که دنیا باید به سمت صلح قدم بردارد و کسانی که فقط دم از صلح می‌زنند را تحریم و بایکوت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.