فرمانده نیروی انتظامی خبر داد؛

راه اندازی قرارگاهی برای برخورد با اراذل و اوباش/ ناجا در مسیر ارتقای امنیت جامعه حرکت می کند

سردار اشتری از راه اندازی قرارگاهی برای برخورد با اراذل و اوباش خبر داد.

راه اندازی قرارگاهی برای برخورد مقتدرانه پلیس با اراذل و اوباشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار حسین اشتری امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به برخورد مقتدرانه پلیس با اراذل و اوباش و کسانی که فضای جامعه را ناامن می‌کنند، گفت: نیروی انتظامی در قالب راه‌اندازی قرارگاهی با جدیت برخورد با این افراد را دنبال می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: با کسانی که به حقوق مردم تجاوز می‌کنند مقتدرانه برخورد می‌کنیم و تا پای جان خود را برای حفظ امنیت مردم متعهد می‌دانیم.
 

بیشتر بخوانید
 


او با بیان اینکه به کسانی که باعث ایجاد رعب و وحشت می‌شوند امان نباید داد، افزود: ناجا با هیچ قانون‌شکنی مماشات نخواهد کرد.

سردار اشتری اظهار داشت: تأمین آسایش و امنیت اجتماعی و روانی مردم هدف مقدس نیروی انتظامی است و برای تحقق آن شهید می‌دهد.
 
فرمانده انتظامی کشور با اشاره به ماموریت‌های مختلف نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در کشور گفت: سالانه 30 میلیون خدمت ثبتی در نیروی انتظامی کشور به مردم ارائه می‌شود.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دوران دفاع مقدس و همچنین مدافعان سلامت، امنیت کشور و مدافعان حرم و بزرگداشت هفته دفاع مقدس افزود: صدور گواهینامه، گذرنامه و پایان خدمت، از جمله خدمات ثبتی است که سالانه توسط نیروی انتظامی به مردم ارائه می‌شود و مابقی خدمات نیروی انتظامی از جمله برقراری نظم و امنیت در کشور، رفت و آمد، امنیت در سطح جاده‌ها غیرقابل شمارش و ثبت است.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به عنوان بخشی از نیرو‌های مسلح کشور، خدمت به مردم را وظیفه و افتخارات خود می‌داند، گفت: حفاظت از مردم، امنیت و ارتقاء امنیت به عنوان مهمترین وظیفه نیروی انتظامی در کشور است.

او گفت: نیروی انتظامی در نقاط کشور از مرزها، جاده‌ها و روستا‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز و در تمام اتفاقات و وقایع به دلیل مسئولیت اجتماعی که برعهده دارد، مشغول فعالیت خدمت است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه امروز کشور در یک امنیت با ثابت و آرامش قرار دارد، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و فشار‌های که به کشور وارد می‌شود، اما به پاس خون شهدا و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای نظم و امنیت، این آرامش در کشور برقرار است.

فرمانده پلیس بر پایدار کردن امنیت حاکم بر جامعه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم، امنیت، جان، مال و ناموس مردم است و از تمام توان خود برای برقرار امنیت با همراهی و همکاری مردم استفاده می‌کند.

سردار اشتری، به برخی فعالیت‌های نیروی انتظامی در سال گذشته از جمله امدادرسانی در سیل، حوادث پارسال و مناسبت‌های مذهبی ماه محرم صفر و اعزام کاروان پیاده به کربلا اشاره کرد و گفت: نظم و امنیت این مناسبت‌ها با همکاری نیروی انتظامی، نظامی و همراهی مردم برقرار شد.

او همچنین به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال گذشته و مجلس میان دوره در هفته گذشته نیز اشاره کرد و گفت: این انتخابات با امنیت کامل برگزار شد.

سردار اشتری، به شیوع ویروس کرونا و آماده‌باش تمام نیرو‌های انتظامی و نظامی برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، برقراری نظم و همچنین ضدعفونی کردن معابر و بیماستان‌ها اشاره کرد و گفت: ماموران نیروی انتظامی و نظامی بعد از کادر درمانی بیشترین تلاش را داشتند و بیشترین آسیب را دیدند.

فرمانده نیروی انتظامی، به توطئه‌های استکبار بر علیه اسلام و جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان با فشار‌های مختلف سیاسی و اقتصادی به دنبال ضربه زدن به نظام است و این امر با تلاش نیرو‌های انتظامی نظامی و همراهی و همکاری مردم میسر نخواهد شد.

در آیین معارفه فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از تلاش چهارساله سردار غلامعباس غلامزاده تقدیر و سرتیپ دوم پاسدار" منوچهر امان‌اللهی" با حکم فرمانده انتظامی کشور به عنوان فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
 
انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.