اختصاص ۱۳/۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های زیربنایی نهبندان

ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به اجرای طرح‌های زیربنای شهرستان نهبندان اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، موسوی ، مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: در راستای طرح توسعه و محرومیت زدایی ۱۳/۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های زیربنایی نهبندان در قالب تفاهم نامه‌ای با استانداری و دستگاه‌های اجرایی مربوطه پرداخت می‌شود.

او افزود: قرار است در قالب این تفاهم نامه، طرح‌های زیربنایی در ۷ بند با هزینه ۳۱ میلیارد تومان در نهبندان اجرا شود که ۱۳ و نیم میلیارد تومان آنرا این ستاد تقبل کرده است.


بیشتر بخوانید


موسوی گفت: این طرح‌ها شامل احیاء و مرمت ۳۰ رشته قنات، تکمیل یک مجتمع و آبرسانی به دو روستا، ارتقاء تجهیزات بیمارستان شهید آتش دست، احداث ۲۹ طرح آموزشی شامل خوابگاه دانش آموزی، سالن چند منظوره، نمازخانه و سرویس بهداشتی مدارس، ۶ طرح احداث ایستگاه و اجرای سامانه کابلی فرستنده‌های دیجیتال، توسعه سالن ورزشی روستای دهک و احداث ۷ زمین چمن مصنوعی و احداث ۴۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در شهرستان نهبندان است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان پیش بینی کرد با نهایی شدن قرداد‌های دستگاه‌های اجرایی، عملیات اجرای این طرح‌ها از ماه آینده آغاز شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.