محرم نویدکیا در رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، باید اولین تجربه مربیگری خود را تجربه کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه سپاهان بعد از اینکه در پروژه ۲ ساله خود با هدایت امیر قلعه نویی برای فتح لیگ برتر ایران به موفقیت دست نیافت، محرم نوید کیا را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال خود انتخاب کرد.

سپاهانی‌ها که با انتخاب نویدکیا، وارد فاز جدیدی شده اند و نسبت به صعود از گروهی که تیم‌های النصر عربستان، السد قطر و العین امارات در آن حضور دارند امیدوار هستند، هر چند دست یابی به این مهم، کار سختی به نظر می‌رسد.

 در حال حاضر طلایی پوشان اصفهانی  با ۳ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه چهارم مسابقات قرار دارند. این تیم اصفهانی  شروعی رویایی داشت و با ۴ گل العین را درهم کوبید، اما شکست ۳ بر صفر مقابل السد در بازی دوم، خیلی زود طوفان زرد اصفهان را فروکش کرد.

تیم‌های فوتبال السد و النصر با ۴ امتیاز شانس‌های اول صعود از گروه D هستند، اما ۴ بازی باقی مانده برای ۴ تیم این گروه، می‌تواند سرنوشت صعود از این گروه را به کلی تغییر دهد. النصر اولین حریف سپاهان خواهد بود و کسب نتیجه خوب در ۲ تقابل با این تیم می‌تواند، شاگردان نوید کیا را در شرایطی بهتر در جدول رده بندی قرار دهد.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار