فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۷ کیلو و ۵۶۰ گرم مواد مخدر در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان فامنین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند با شیوه و شگرد‌های پیچیده اقدام به انتقال هروئین از استان تهران به شهرستان فامنین می‌کند.

او افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات هوشمندانه کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان فامنین، خودرو سواری متهمان در این شهرستان شناسایی و متوقف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۷ کیلو و ۵۶۰ گرم مواد مخدر هروئین کشف و ۳ متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر  ناجا است که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.