برپایی شور عاطفه‌ها در روز‌های کرونایی

به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند،مراسم شور عاطفه‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مازندران برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند مراسم شور عاطفه‌ها در مازندران برپا می‌شود، گفت: تامین ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان نیازمند از اولویت‌های آیین شور عاطفه‌ها است.

او افزود: این مراسم امسال با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در پایگاه‌های شهرستان‌ها در ۲۶ و ۲۷ شهریور و همچنین ۹ و ۱۰ مهر ماه برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران ادامه داد: همه دفاتر کمیته امداد  و ۱۸۰ مرکز نیکوکاری در مازندران آمادگی دریافت کمک‌های مردمی را دارند.

سعادت با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم مازندران در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۹۰۷ کمک‌های خود را واریز و یا از طریق تلفن همراه با شماره گیری #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران افزود: ۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مازندران زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار