توزیع کفش و لوازم التحریر توسط قهرمانان کشتی در مناطق محروم

توزیع کفش، بسته لوازم التحریر و کیف مدرسه در چهار مدرسه استیجاری در محلات قدیمی و محروم کریم آباد، شیرآباد و جم از شهر زاهدان توسط جمعی از قهرمانان ملی کشتی کشور انجام شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رحیمی، علیرضا کریمی، اصغر بذری و عباس طحان در قالب موسسه خادمین علی ابن ابیطالب(ع) این توزیع، کمک های مردمی را با کمک معلمان و دست اندرکاران مدارس مذکور، به دانش آموزان محروم این محلات که بیشتر دانش آموزان آنها بدون شناسنامه هستند، رساندند.

توزیع کفش و لوازم التحریر توسط قهرمانان کشتی در مناطق محروم

در این خدمات رسانی تلاش شد کفش ها کاملا در اندازه پای کودکان دانش آموز به دست آنها برسد. از اینرو تمامی ششصد جفت کفش توسط قهرمانان ملی به پای کودکان تست شده و پس از اندازه گیری اولیه و اطمینان از تناسب کفش با پای کودکان به دانش آموزان مربوطه اهدا شد. این فعالیت نیکوکارانه حدود نه ساعت بطور مدام بطول انجامید.

همچنین در قالب یک فعالیت خیرخواهانه دیگر امیر حشمتی کودکی تهرانی است که حتی می تواند الگوی بسیاری از بزرگترها باشد دارای پای مصنوعی شد. او با یک پا و دو عصا در زمین فوتبال با انگیزه تمام پا به پای سایر بچه ها فوتبال بازی می کند. گل می زند و پاس گل می دهد. اراده او همچون کوه محکم و سخت است.

حسن رحیمی قهرمان جهان و مدال دار المپیک و سجاد سالاروند قهرمان برجسته و استثنایی کوهنوردی دنیا که با دو پای معلول قلل مشهور و مرتفع داخلی و خارجی زیادی را فتح نموده است، از چند ماه گذشته از طریق موسسه خادمین علی بن ابیطالب پیگیر ساخت پای مصنوعی برای امیر حشمتی شدند و این پا که از لگن به پایین طراحی و ساخته شده است، در حضور سایر هم تیمی های امیر، به لگن او نصب شد.


توزیع کفش و لوازم التحریر توسط قهرمانان کشتی در مناطق محروم


بیشتر بخوانید: محمد بنا در فدراسیون کشتی/ بازگشت آقای خاص


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار