پرسنل تلاشگر فوریت‌های پزشکی مایه‌ آرامش شهروندان هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: پرسنل تلاشگر و دلسوز فوریت‌های پزشکی با تلاش شبانه روزی مایه‌ آرامش شهروندان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با پرسنل مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: اورژانس، یکی از سازمان‌های محبوب مردم است که توفیق خدمت به مردم را دارد و این قشر ایثارگر در خط مقدم حوزه سلامت روزانه جان انسان‌های زیادی را از مرگ حتمی نجات می‌دهند.

او افزود: فعالیت حوزه اورژانس پیش بیمارستانی در این ایام که با کرونا درگیر هستیم، جهادی است. اورژانسی‌های فداکار با سعه صدر اقدامات درمانی را برای بیماران کرونایی انجام می‌دهند و در این راه تعدادی از عزیزان مبتلا و بستری و تعدادی هم شهید مدافع سلامت شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ترافیک، مزاحمت‌های تلفنی و کمبود نیروی انسانی و دخالت در امور فوریت‌های پزشکی در ماموریت‌ها از چالش‌ها و مشکلات اورژانس پیش بیمارستانی بوده که امید است با افزایش آگاهی مردم و کار‌های فرهنگی و همت دولتمردان حل و فصل شود.

او در خصوص سختی کار اورژانس، گفت: تکنسین‌های اورژانس فشار کاری، جسمی و روحی زیادی را تحمل می‌کنند که همیشه برای خودشان هم عارضه دارد و به علت نبود استراحت کافی و استرس کاری زیاد در معرض خطر هستند.

او با بیان اینکه کار در اورژانس زیبایی‌های خاص خودش را دارد، گفت: نجات جان و حس خوشایند ناشی از آن با هیچ خوشحالی در دنیا قابل مقایسه نیست و قطعا پاداش الهی دارد.

او در خاتمه از زحمات پرسنل اورژانس در نجات جان مادران باردار تقدیر کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار