رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام:

تعامل سپاه و نیروی انتظامی تقویت امنیت اجتماعی را به دنبال خواهد داشت

سرهنگ علی محمدی گفت: تداوم تعاملات و هماهنگی‌های مشترک نیروی انتظامی و سپاه، بستر تقویت امنیت اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در نشست تعاملی با فرمانده سپاه ناحیه دره شهر، تامین امنیت پایدار در جامعه و ارتقای حداکثری احساس آرامش و آسایش مردم را از اهداف اصلی این تعامل عنوان کرد و گفت: استمرار تعاملات و هماهنگی‌های مشترک و تعمیق روابط ، بستر ساز اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های مشترک شده و تقویت امنیت اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

او با تاکید بر تعامل سازنده بین پلیس و سپاه ، اظهار کرد: هر چه هماهنگی بین قوای نیرو‌های مسلح به ویژه بسیج و پلیس بیشتر باشد هم پوشانی در ماموریت‌های امنیتی بیشتر خواهد شد و مردم از امنیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

در ادامه سرهنگ پاسدار علی رحمانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان دره شهر از عملکرد موفق و پویای نیروی انتظامی شهرستان قدردانی کرد و ادامه داد: سپاه و ناجا به عنوان ۲ نیروی محافظت کننده از نظام و دستاورد‌های انقلاب و شهدا تا پای جان ایستادگی خواهند کرد و نخواهند گذاشت که دشمنان استکبار کوچکترین آسیبی را به نظام مقدس وارد کنند.

او امنیت، آرامش، شجاعت، امانت‌داری، ولایتمداری و مردمی بودن را از ویژگی‌های پلیس جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: این ویژگی‌ها است که پلیس ایران اسلامی را از پلیس‌های دیگر کشور‌های دنیا متمایز کرده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.