بسته اخبار حوادث امروز ۲۵ شهریور ماه سال ۹۹؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جویبار / دستگیری ۲۰ معتاد در رامسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۵ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۲۵ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۵ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۰ سارق و مالخر اموال سرقتی در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۲۵ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۱۰۴ موتور سیکلت و ۳۳ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

دستگیری معتادان متجاهر در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی رامسر، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان رامسر به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد، ۲۰ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند.

قیصری از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

سارق منازل و اماکن خصوصی در محمودآباد دستگیر شد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از اماکن خصوصی و منازل این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های میدانی، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های بعمل امده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کرد.

کشف ۹ فقره سرقت در شهرستان کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: ماموران پلیس آگاهی در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای منزل در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی متهمان را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان، افزود: متهمان در بازجویی‌ها به ۹ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق حرفه‌ای در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت از منزل و ۷ فقره سرقت مغازه در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار